جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قلی پور امام جمعه  بابلسر

حوزه/ از مهمترین مشکلات فعلی جامعه، شبهات عقیدتی، خطر فضای مجازی و فرهنگی است؛ باید طلابی که در عرصه پاسخ گویی شبهات و فضای مجازی توانایی دارند، وارد میدان شوند و فضای غبار آلود را نورانیت بخشند و افکار جوانان را در برابر شبهات واکسینه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام قلی پور در گردهمایی طلاب و فضلای امیرکلایی مقیم حوزه علمیه قم که در نماز خانه مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، ضمن تبریک ایام نیمه شعبان، روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) بر حضور حداکثری مردم در روز انتخابات تاکید و گفت: از مهمترین مسائل در نوع گزینش منتخب ریاست جمهوری، توجه به نوع گفتمان کاندیداهای ریاست جمهوری است.

امام جمعه شهرستان بابلسر عنوان کرد: مردم به  فردی رأی دهند که دارای گفتمان دینی، ارزشی، انقلابی و دارای روحیه استکبار ستیزی باشد؛ اگر فردی گفتمان او الهی، ارزشی و انقلابی نباشد، نباید درجایگاه  مهم ریاست جمهوری قرار گیرد.

وی افزود: اگر کسی که از گفتمان انقلابی و ارزشی برخوردار نیست در جایگاه ریاست جمهوری قرار گیرد، معلوم نیست بتواند از انقلاب و ارزش های دینی دفاع کند.

حجت الاسلام قلی پور مهمترین رسالت روحانیون و مبلغین را تبیین شرایط موجود انتخابات ریاست جمهوری برای مردم عنوان کرد و گفت: مردم باید بدانند به چه کسی رأی می دهند و این رسالت حوزویان است.

امام جمعه شهرستان بابلسر عنوان کرد: از دیگر رسالت حوزه، مقابله با عدم بی تفاوتی به منکرات، بد اخلاقی ها، بد حجابی ها و همچنین پاسخ گویی به شبهات است؛ اگر اوضاع موجود را درست رصد نکنیم  و به مشکلات جامعه، شبهات اعتقادی و عقیدتی پاسخ گو نباشیم، قطعا در آینده نزدیک به مشکل برخورد خواهیم کرد. 

وی افزود:  از مهمترین مشکلات  فعلی جامعه، شبهات عقیدتی، خطر فضای مجازی و فرهنگی است؛ باید طلابی که در عرصه پاسخ گویی شبهات و فضای مجازی توانایی دارند، وارد میدان شوند و فضای غبار آلود را نورانیت بخشند و افکار جوانان را از شبهات واکسینه کنند.

حجت الاسلام قلی پور بابیان اینکه جامعه اسلامی و حوزه هر آنچه دارد از نوکری به اهل بیت(ع) است گفت:، اگر نوکری خوبی برای  اهل بیت(ع) باشیم و به رسالت خود عمل کنیم، ائمه طاهرین(ع) هم عنایت و یاری خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha