چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه/ با تبلیغ حوزویان در فضای مجازی، می توان میلیون ها نفر را در سراسر جهان مخاطب قرار داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری، امروز در کارگاه آموزشی با موضوع «سواد رسانه ای»، در مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با اشاره به اینکه دنیای امروز عصر اطلاعات است، گفت: اساتید  و طلاب باید با تسلط بر فعالیت در فضای مجازی، بتوانند پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان در حوزه های دینی و سیاسی باشند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی بی نظیر برای تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع است، افزود: برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و ارتقاء بینش سیاسی مخاطبان باید مهارت های رسانه ای را کسب نماییم.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر اینکه ارتقاء سواد رسانه ای می تواند جلوی انحرافات و تهاجم فرهنگی را بگیرد،  بیان داشت: با تسلط بر فضای رسانه ای می توان خبر حقیقی را از خبر دروغین تشخیص داد.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه با تبلیغ در فضای مجازی می توان میلیون ها نفر را در سراسر جهان مخاطب قرار داد، گفت: مبلغان از هر فرصتی برای تبلیغ در فضای مجازی با بهره گیری از اصول تبلیغ دینی بهره گیرند.

بر پایه این گزارش، در پایان این کارگاه به مناسبت هفته معلم از اساتید و طلاب برتر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha