جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام زرینه

حوزه/ حجت الاسلام زرینه گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند مبانی و اصول اجتماعی، باورها، ارزش ها، اخلاقیات و رفتارهای مورد نظر خویش را بر جامعه تحمیل کنند و راه اندای شبکه های ماهواره ای، سایت ها و ... نیز بر همین مبنا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  محمد همایون زرینه، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا با اشاره به جایگاه نهاد خانواده در اسلام گفت: ما باید تدوین گر برنامه های ارزشمند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم، چرا که این تهاجم پایان ندارد و امروز نابودی بنیان خانواده ها از اهداف اصلی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی  است.

وی با بیان این که  امروز تهاجم فرهنگی با ابعاد گسترده و با استفاده از وسایل نرم افزاری و سخت افزاری بیش از هر روز دیگر به چشم می خورد، افزود:  عمده هدف دشمن بی ارزش کردن ارزش های اسلامی است. استکبار جهانی در دنیای کنونی سعی می کند ارزش ها و باورهای دینی را جا به جا کند تا ناهنجاری ها را به هنجار مبدل کند

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند مبانی و اصول اجتماعی، باورها، ارزش ها، اخلاقیات و رفتارهای مورد نظر خویش را بر جامعه تحمیل کنند و راه اندای شبکه های ماهواره ای، سایت ها و ... نیز بر همین مبنا قرار گرفته است.

حجت الاسلام زرینه ادامه داد: مقابله باتهاجم فرهنگی نیازمند شناخت دقیق ابزارهای دشمن است و برنامه ریزی همه جانبه در این راستا از جمله ابزارهای مقابله با این تهاجم است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به نقش بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:  اگر بانوان جامعه جایگاه و نقش کلیدی خود در تربیت و فرهنگ‌ سازی به‌ درستی درک کرده و در این راستا رسالت خویش را به‌ خوبی انجام دهند، بدون شک بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی از بین می‌رود

وی، وظیفه امروز طلاب حوزه علمیه خواهران را  خطیر دانست و تصریح کرد: شما طلاب حوزه های علمیه خواهران باید به خوبی توطئه های شوم فرهنگی دشمنان و جایگاه بالای خانواده در جامعه را به خوبی تبیین نمایید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha