دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی فتح الله زاده / حرم

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: نیازمندی‌های احکام و عقاید در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها شناسایی شده است و محتواهای مورد نظر بر اساس این نیازها ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی فتح‌اله‌زاده در حاشیه بازدید مدیران شبکه قرآن سیما از مرکز قرآن و عترت حرم کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه پنج دفتر پاسخ‌گویی به شبهات اعتقادی به صورت ثابت در بخش برادران حرم مطهر فعالیت دارند، اظهار کرد: برخی از این دفاتر روزانه ۱۹ الی ۲۰ ساعت فعالیت دارند.
وی با تاکید بر اینکه سوالات اعتقادی و شبهات زائران توسط کارشناسان و اساتید حوزه پاسخ داده می‌شود، اضافه کرد: جلسات مختلفی به منظور پاسخ‌گویی به شبهات روز برگزار می‌شود تا کارشناسان بتوانند به شیوه مطلوبی افراد را به سمت اموزه‌های دینی هدایت کنند.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با استفاده از روحانیون و طلابی که نسبت به روایات و سیره زندگی اهل بیت(ع) مسلط هستند مشاوره‌های مختلف دینی را به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) ارائه می‌دهیم.
وی از فعالیت اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و گفت: در این برنامه به دنبال انتقال سبک و سیره زندگی اهل بیت(ع) هستیم به همین علت ارتباط خود را با زوج‌های جوان ادامه می‌دهیم.
حجت الاسلام فتح‌اله‌زاده با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با محوریت شخصیت‌شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود، تصریح کرد: معرفی بخش‌های مختلف استان مقدس کریمه اهل بیت(س) و منتقل سیره زندگی علمای مدفون در این حرم مطهر به صورت ویژه دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: کارشناسان روایت‌گر به عنوان خادمان افتخاری در بخش‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حضور دارند که نسبت به زندگی افراد مدفون در حرم آگاهی مطلوبی داشته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار زائران قرار می‌دهند.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه در بخش کودک و نوجوان برنامه‌های فرهنگی مطلوبی درنظر گرفته شده است، مطرح کرد: نیازمندی‌های احکام و عقاید در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها شناسایی شده است و محتواهای مورد نظر بر اساس این نیازها ارائه می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha