جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت تحصیلی یک هزار و ۲۵۰ طلبه در مدارس علمیه استان لرستان، گفت: از این تعداد طلبه یکصد و ۶۵ نفر پس از اتمام دوره آموزشی اختبار و تثبیت جذب مدارس علمیه لرستان شده اند .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از برگزاری کلاس های درس حوزه لرستان در دو گروه آموزشی (الف) و (ب) برگزار خواهد شد، گفت: طلاب 11 مدرسه علمیه استان لرستان از شنبه 4 شهریور ماه فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی مدارس علمیه نیز زمان گروه (ب) را برای شروع سال تحصیلی خود آغاز کرده اند اظهار داشت: در استان لرستان دو مدرسه علمیه شهرستان های دورود و کوهدشت نیز 8 شهریور فعالیت تحصیلی خود را شروع خواهند کرد .

معاون آموزش حوزه علمیه استان نشان کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با امتحانات پایان سال حوزه های علمیه، شروع سال تحصیلی حوزه در سال جدید شهریورماه بود تا طلاب حوزه های علمیه بتوانند قبل از ماه مبارک رمضان امتحانات خود را سپری نمایند و با فراغ بال به روزه داری و تبلیغ در ماه مبارک رمضان بپردازند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت تحصیلی یک هزار و 250 طلبه در مدارس علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: از این تعداد طلبه  یکصد و 65 نفر پس از اتمام دوره آموزشی اختبار و تثبیت جذب مدارس علمیه لرستان شده اند .

حجت الاسلام موسوی در پایان از برگزاری امتحانات غیر حضوری طلاب روحانی و مبلغ شاغل در نهادهای استان لرستان خبر داد و گفت: امتحانات غیر حضوری این افراد 20 شهریورماه در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha