جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واعظ استرالیایی

حوزه/ یک واعظ اهل سیدنی از تازه مسلمانان به ویژه ورزشکارانی که خالکوبی‌های روی بدنشان را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارند انتقاد کرده و گفت که این خالکوبی‌ها نماد گناهان پیشین آن‌ها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، یک واعظ اهل تسنن استرالیایی از مسلمانان به ویژه ورزشکاران تازه مسلمان شده که روی بدن‌شان خالکوبی دارند، انتقاد کرده و از آنان خواست این نمادهای قبیح را بپوشانند.

نسیم عبدی، یک واعظ سنی ساکن غرب شهر سیدنی، با انتقاد از مسلمانانی که مدعی رستگاری و توبه از گناهان پیشین‌شان هستند، اما خالکوبی‌های زیاد رو بدن‌شان را در همه جا به نمایش می‌گذارند گفت: مسلمانانی که به سمت خدا توبه کرده‌‌اند و به دین بازگشته‌اند، اگر به دنبال بخشش خداوند متعال هستند، نباید خالکوبی‌هایشان را به ویژه در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارند. آن‌ها باید تا می‌‌توانند این خالکوبی‌ها را بپوشانند.

وی افزود: آن‌ها با نشان دادن این خالکوبی‌های قبیح در واقع گناهان‌ خودشان را به نمایش می‌گذارند. آیا این به معنای پشیمانی از گناه‌های مرتکب شده است؟! نه! به ویژه اگر به گذاشتن این پست‌ها و تبلیغ این خالکوبی‌ها در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهند.

آنتونی موندین بوکسور معروف و سانی بیل ویلیامز ستاره اتحادیه راگبی سیاه‌پوستان در نیوزلند که هر دو به دین اسلام گرویده‌اند، همچنان به انتشار تصاویری از خالکوبی‌های متعددی که روی بازوهایشان کرده‌اند در شبکه‌های اجتماعی ادامه می‌دهند. دیگر ورزشکاران مسلمان در باشگاه‌های مختلف نیز خالکوبی‌های متعددی روی بدن‌شان دارند که مربوط به دوران قبل از مسلمان شدن آن‌ها می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha