شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فضای مجازی

حوزه/دبیر همایش فعالان فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در فراخوان ثبت آثار بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی تا آخر وقت روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  محمدتقی جلیلی صفت، دبیر همایش فعالان فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به استقبال بسیارخوب طلاب علاقه‌مند از ثبت نام در فراخوان ثبت آثار بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی و تقاضا برای تمدید مهلت ثبت نام، اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در فراخوان ثبت آثار بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی تا آخر وقت روز چهارشنبه 15 شهریور ماه تمدید شد.
وی افزود: متقاضیان ثبت نام در این فراخوان می‌توانند با مراجعه به وبگاه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا لینک http://poll.whc.ir/index.php?r=survey/index&sid=356689 اقدام نمایند.
گفتنی است؛ این فراخوان ویژه بانوان طلبه بوده و طلاب خواهر می‌توانند آثار خود را در قالب وبلاگ نوشت در کوثربلاگ و دیگر وبلاگ‌ها، مطالب ارسالی در شبکه کوثرنت، کوتاه‌نوشت شامل پستهای منتشر شده در کوثرنت، کانال های تلگرامی یا شبکه های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام یا توییتر و هم‌چنین صفحات پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی که دارای ویژگی بازآفرینی محتوای دینی بوده و کپی‌برداری مستقیم از منابع نباشد، به دبیرخانه ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha