جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس امینی-شاهرود

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه روز عرفه فرصت تحکیم پیوند مخلوق با خالق است، گفت: روز عرفه امتیاز ویژه خداوند برای گناه‌کاران است.

حجت‌الاسلام عباس امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به‌روز عرفه و روز نیایش اظهار داشت: روز عرفه بهترین فرصت برای تحکیم پیوند میان مخلوق با خالق است زیرا در روز عرفه درب‌های رحمت و مغفرت خداوند متعال به‌سوی بندگان الهی گشوده می‌شود.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه دعا وسیله‌ای برای نزدیکی به خداوند است، تصریح کرد: روز عرفه فرصتی برای اجابت دعا و نیایش‌های با خداوند متعال است و باید از این روز مهم برای استجابت دعا بهره ویژه ببریم.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان باید از معنویات و فیوضات فرصت کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر روز عرفه استفاده کنند، افزود: روز عرفه روز خواستن از خداوند متعال و استجابت دعا و امتیاز ویژه خداوند متعال برای گناهکاران است.

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به اینکه روز عرفه روز خودشناسی و سپس خداشناسی است، گفت: خداوند متعال در روز عرفه به‌واسطه امام حسین (ع) به بندگان خود توجه و عنایت و نگاه خاصی دارد و هر کس در این روز از خداوند متعال طلب دعای خیر کند برآورده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha