دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گردهمایی کمیته های قطب ۲ ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش در دماوند

حوزه/ مسئولان و اعضای کمیته های قطب دو ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، به مدت دو روز و به میزبانی استان سمنان، در مرکز رفاهی آموزشی میلاد شهرستان دماوند گردهم آمدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،  مسئولان و اعضای کمیته های قطب دو ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به منظور تبادل نظر و بررسی برنامه های ستاد از امروز  به مدت دو روز به میزبانی استان سمنان، در مرکز رفاهی آموزشی میلاد شهرستان دماوند گرد هم آمدند .

در این نشست دو روزه مسئولان و برنامه ریزان حوزه و آموزش و پرورش در نشست های تخصصی، روند عملیاتی کردن برنامه های ابلاغی ستاد همکاری ها را بررسی نموده راهکارهای تقویت همکاری های دو نهاد را در استان ها ی مربوطه ارائه خواهند کرد.

قاسم شریفی، دبیر قطب 2 ستاد همکاری‌های حوزه‌ و آموزش و پرورش در آیین افتتاح این نشست تخصصی، اظهار داشت: این نشست به منظور هم اندیشی برای تحقق بیشتر اهداف عالیه ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش کشور در مدارس برگزار شده است.

 افزود: اعضای حاضر در این نشست در کارگروه‌های تخصصی سامان‌دهی شده و راهکارهای توسعه هر چه بهتر فعالیت های روحانیت در مدارس را بررسی می‌کنند.

به گفته وی، مسئولان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ستاد مرکزی اقامه نماز و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی در این برنامه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha