جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مرتضی مقتدایی

حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر لزوم هماهنگی کامل بین وزاری دولت دوازدهم، گفت: در صورتی که تمام کابینه، با همفکری، مشورت و هماهنگی به پیش بروند و مدیرانی را که در سطح وزراتخانه ها و یا استان ها انتخاب می کنند، افرادی مومن، انقلابی و دلسوز باشند، کشور پیشرفت خواهد کرد.

آیت الله مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با بیان این که نظر شهیدان رجایی و باهنر با خدا بود و خالصانه برای خدا کار می کردند، گفت: این عزیزان خودشان را سرباز اسلام و انقلاب می دانستند و هر عملی  هم که انجام می دادند، برای خدمت به مردم و نظام  اسلامی بود.

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر فانی درخدا بودند و در وجودشان  از مخالفین داخلی، خارجی، خصوصا استکبار جهانی  و ابرقدرت ها هیچ گونه ترسی نشان نمی دادند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر شجاعانه و با قدرت ابتدا کار را تشخیص می دادند و تا انتها، برای انجام وظیفه ای که به عهده داشتند، بدون هیچ گونه خستگی،  کار را دنبال می کردند.

سه ویژگی مهم شهیدان رجایی  و باهنر

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه کشور انجام کار بر اساس تکلیف الهی، مخلصانه کارکردن و عدم ترس از دشمنان داخلی و خارجی و استکبارجهانی را به سه ویژگی مهم شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: اگر مسئولین نظام با الگوبرداری از این سه ویژگی مهم شهیدان رجایی و باهنر درس بگیرند، خواهند توانست به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند.

آیت الله مقتدایی ، با اشاره به تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور و با بیان این که  عمل به وعده های انتخاباتی مسئولین نظام، نیازمند دین می باشد، گفت: باید هر وزیری که در وزارتخانه اش مشغول کار می شود، افراد و مدیرانی کاردان  و متخصص در کار مورد نظر را انتخاب کند.

لزوم هماهنگی کامل بین  وزاری دولت دوازدهم د

وی   با تاکید بر لزوم هماهنگی کامل بین  وزاری دولت دوازدهم، گفت:  در صورتی که تمام کابینه، با همفکری، مشورت و هماهنگی به پیش بروند و مدیرانی را که در سطح وزراتخانه ها و یا استان ها انتخاب می کنند، افرادی مومن، انقلابی و دلسوز باشند، کشور پیشرفت خواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری در پایان خطاب به طلاب جدید الورود حوزه های علمیه، گفت: طلابی که برای اولین بار برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه می شوند، باید هدفشان اطاعت از خدا، دین دار بودن، یادگیری علوم اهل بیت (ع)، انتقال و تبلیغ دین دربین مردم  و احیای اسلام باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha