سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
غدیر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروز امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی در پرتو ولایت شکل گرفته است و بحران های دنیای اسلام نتیجه عدم درک درست و صحیح از مسئله غدیر و ولایت است .

حجت الاسلام ناصرشکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ، با اشاره به برگزاری اختتامیه طرح مصباح الهدی و نورالهدی، در اردوگاه دانش آموزی مازندران در جوار ملکوتی امام هشتم امام رضا (ع) ضمن تبریک ایام غدیر، گفت: حرکت به قله های پیشرفت و سعادت در دنیا و آخرت با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) میسر خواهد شد .

عضو شورای توسعه فعالیت های قرآنی در ادامه به اهداف طرح های قرآنی مصباح الهدی و نورالهدی اشاره و تصریح کرد : نهادینه کردن ارزش های دینی و قرانی و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اهداف این طرح عظیم قرآنی است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری دوازدهمین دوره اختتامیه این طرح در مشهد مقدس با حضور بیش از 600نفر از قران اموزان ، مربیان و مدیران مرتبط با این طرح ، بیانگر گستردگی و استقبال کم نظیر این طرح قرآنی است .

حجت الاسلام شکریانبا اشاره به اهمیت ذکر توسل و دعا در این ماه ذی الحجه در جوار ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع)، خاطر نشان کرد : سیره عملی امام رئوف (ع) بهترین الگو برای سبک زندگی قرآنی و اسلامی است.

وی در پایان به جایگاه  ولایت در جامعه اسلامی اشاره  و تاکید کرد : عید غدیر عید ولایت است و باید قدردان این نعمت بزرگ و الهی باشیم که امروز امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی در پرتو ولایت شکل گرفته است و بحران های دنیای اسلام نتیجه عدم درک درست و صحیح از مسئله غدیر و ولایت است .

گفتنی است، آیین اختتامیه دوازدهمین دوره طرح قرآنی مصباح الهدی و نورالهدی با حضور  600دانش اموز ، مربی و فعال قرآنی از تمامی شهرهای مازندران در اردوگاه دانش آموزی مشهد مقدس برگزار گردید.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha