پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش بزرگ غدیر از دیدگاه اهل سنت

حوزه/ همایش بین المللی غدیر از دیدگاه اهل سنت به همت مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی و با مشارکت نمایندگی های جامعه المصطفی در تبریز، مشهد و اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، همایش بزرگ غدیر از دیدگاه اهل سنت با حضور بیش از 400 نفر از طلاب و دانش پژوهان غیر ایرانی جامعه المصطفی از 70 ملیت جهان در تالار وحدت دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

در این همایش ضمن خیر مقدم توسط دکتر پور محمدی، رئیس دانشگاه تبریز، پیام آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی  توسط حجت الاسلام والمسلمین کارگر، رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی قرائت خواهد شد.

قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی سخنرانی، دکتر جبارزاده استاندار و حجت الاسلام حاج میرزا جواد بنابی از دیگر بخش های این همایش خواهد بود.

در پایان افتتاحیه این مراسم، ماموستا محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و استاد نجم الدین طبسی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این همایش به مدت چهار روز با برگزاری 3 نشست تخصصی و 60 کارگاه آموزشی پژوهشی در قالب 3 موضوع برای 400 طلبه و دانش پژوه غیر ایرانی المصطفی برگزار می گردد.

بررسی خطبه های پيامبر(ص) در حجة الوداع، بررسی حديث غدير و نیز بررسی ادله عقلی امامت از مهمترین نشست های این همایش بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha