پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین از استقرار روحانیون قزوینی در مسیرهای منتهی به کربلای معلی با هماهنگی مسئولین بعثه مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس افشار، صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم با تاکید بر اینکه در اربعین باید گفتمان سید الشهدا(ع) را زنده کنیم، تصریح کرد: گفتمان سید الشهدا(ع) زیر بار ذلت و ننگ نرفتن است و این هم چیزی جز اسلام ناب نیست.

وی به برنامه های تبلیغی و فرهنگی ستاد اربعین حسینی در حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: امسال این ستاد از تیرماه جلسات مختلفی با مدیریت حوزه علمیه و سایر اساتید ومدیران مدارس  جهت هماهنگی بهتر جهت حضور در مراسم اربعین تشکیل شدکه امیدواریم برکات خوبی به همراه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین به نقش مهم اطلاع رسانی و فعالیت های تبلیغی روحانیون در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و بیان داشت: روحانیونی که به این رویداد مهم اعزام می شوند، با همان لباس مقدس روحانیت با زائرین پیاده روی اربعین حسینی همراه شوند تا پاسخگوی شبهات وموضوعات شرعی زائرین باشند.

حجت الاسلام افشار با اشاره به فعالیت های تبلیغی روحانیون حوزه علمیه قزوین در بارگاه طفلان مسلم، افزود: در سال گذشته طلاب و روحانیون قزوین در این بارگاه مطهر و مسیرهای منتهی به کربلا فعالیتهای تبلیغی و فرهنگی اثرگذاری داشتند و امسال نیز این فعالیت ها در کربلای معلی و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس انجام خواهد شد.

مسئول کارگروه یاوران معنوی استان قزوین افزود: امسال تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین متشکل از افراد توانمند شامل خبرنگار، عکاس و تصویربردار به همایش عظیم اربعین اعزام و به ثبت و انعکاس این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت و مستندینیز تولید و از شبکه استانی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha