شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نعمت اللهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین که در سال‌های گذشته با حضور میلیونی مردم از سراسر جهان برگزار شد، در واقع داعش را به نابودی کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، امروز جمع مدیران فرهنگی ستاد اربعین حسینی گفت:  اربعین حسینی تنها مربوط به شیعیان نیست، بلکه از ادیان دیگر نیز در این مراسم عظیم حضور می‌ یابند و شرکت بیش از 20 میلیون جمعیت آن‌هم در مدت‌زمان اندک کاری نیست که از دست هرکسی برآید، بلکه این خواست و اراده پروردگار متعال است.

وی افزود: امروز که این فرصت برای ما ایجاد شده که بتوانیم برای مراسم اربعین در کربلا حضور داشته باشیم، باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که نفوذ ایران در خارج از مرزها را با ابزار فرهنگی به دنیا نشان دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: سال گذشته که تهدید داعش هم وجود داشت، حضور میلیونی در کربلا بدون هیچ حادثه‌ای محقق شد و این نشان‌دهنده‌ گسترش امنیت ملی ایران است.

حجت الاسلام  نعمت اللهی به وظیفه اصلی اطلاع رسانی در اربعین حسینی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه رسانه ملی در رابطه با اربعین حسینی بسیار خوب عمل کرده که جای قدردانی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد:  به لطف خداوند و به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی موانعی که در طول قرن‌ها بر سر راه زیارت امام حسین(ع) حاکم بود، در این سال‌ها برداشته شده و حضور میلیونی و انبوه زائران در مراسم اربعین حسینی یکی از بزرگ‌ترین شعائر الهی و یکی از نمادهای عظمت و حقانیت شیعه و خون شهدای کربلا است.

وی با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در جلسات ستاد اربعین حسینی، گفت: باید در جلسه ستاد اربعین حسینی مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشته باشند نه اینکه نماینده خود را به این جلسه اعزام نمایند که باید از همین حالا تصمیم گیری هایی که در خصوص  اعزام اقشار مختلف مردم به کشور عراق صورت می گیرد جدی باید عمل نمود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha