جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: ادامه روند روبه‌جلوی مرکز خدمات نیازمند هم‌فکری، هم‌افزایی، تبادل‌نظر و هم‌اندیشی با علما، فضلا و نخبگان حوزوی است تا بتوانیم در خدمت به جامعه هدف خود افق‌های جدیدی را کشف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمودی در نشست صمیمی استعدادهای برتر حوزه علمیه قم با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: یکی از اهداف از برگزاری این جلسه آشنایی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسئولان ذی‌ربط و دست‌اندرکاران حمایت از استعدادهای برتر از دغدغه‌ها، پیشنهادها و نظرات ارزشمند شما استعدادهای برتر است.

وی آشنایی طلاب و فضلای حوزه با سیاست‌های مرکز خدمات را از دیگر اهداف این جلسه عنوان کرد و افزود: مرکز خدمات تلاش می‌کند همگام با مرکز امور نخبگان حوزه در سال 96 گامی بلندتر در حمایت از طلاب مستعد بردارد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات به لطف الهی، با تدابیر ارزشمند رئیس و سیاست‌گذاری هیئت‌مدیره این مرکز توانسته است در چند سال گذشته گام‌های جدیدتر و رو به جلویی را برای حمایت از حوزویان برای دست‌یابی به اهداف عالی حوزه بردارد.

وی بیان کرد: مرکز خدمات در سال 70 به دستور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تأسیس شد و در ابتدا تنها در بخش بیمه درمانی فعالیت می‌کرد ولی امروز فعالیت‌های مرکز خدمات بسیار گسترده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: ادامه روند روبه‌جلوی مرکز خدمات نیازمند هم‌فکری، هم‌افزایی، تبادل نظر و هم‌اندیشی با علما، فضلا و نخبگان حوزوی است تا بتوانیم در خدمت به جامعه هدف خود افق‌های جدیدی را کشف کنیم.

وی ابراز داشت: شروع فعالیت‌های مرکز خدمات در حمایت از استعدادهای برتر حوزه در سال 94 همگام با مرکز امور نخبگان بود و امسال با تصویب هیئت‌مدیره و تصمیم ریاست مرکز دبیرخانه ویژه حمایت از نخبگان و اسعدادهای برتر حوزوی تأسیس شده است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha