سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با استعدادهای برتر حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه مرکز خدمات سازمانی است در جهت حمایت از مأموریت و رسالت حوزه گفت: بر اساس این رویکرد همه به طور یکسان از خدمات مرکز بهره‌مند نمی‌شوند بلکه هر کسی که نقش موثرتری در انجام رسالت حوزه داشته باشد بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار با استعدادهای برتر حوزه علمیه قم در نمازخانه  مرکز خدمات حوزه های علمیه، یکی از اهداف برگزاری این جلسه را استفاده از نظرات و پیشنهادهای نخبگان حوزوی برای ارائه خدمات هدفمند و مناسب به جامعه هدف این مرکز عنوان کرد.
وی با بیان اینکه مرکز خدمات سازمانی است در جهت حمایت از مأموریت و رسالت حوزه گفت: بر اساس این رویکرد همه به‌طور یکسان از این خدمات بهره‌مند نمی‌شوند بلکه هر کسی که نقش موثرتری در انجام رسالت حوزه داشته باشد بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز خدمات بیان کرد: بر اساس رویکرد هدفمندی فعالیت‌های مرکز خدمات، خدمات مرکز طبقه بندی شده‌ است و برای اساتید و طلاب نخبه و مستعد که نقشی برجسته در حوزه دارند با دیگران که فعالیت کمتری دارند تفاوت قائل شده‌ایم.
وی تصریح کرد: استاد، ستون فقرات حوزه است و اگر حوزه‌های علمیه در طول تاریخ رشد داشته‌اند به خاطر حضور اساتید برجسته در این حوزه‌ها بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در رویکرد جدید مرکز خدمات، فعالیت‌های این مرکز از خدمات صرفاً مادی به خدمات معنوی و عاطفی توسعه داده شده است.
وی ابراز داشت: سرکشی به معمرین، خانواده روحانیون مرحوم و علما و نخبگان حوزه یکی از فعالیت‌های مهم مرکز خدمات است و در طول سال با تعدادی از این عزیزان در سراسر کشور دیدار کرده و جویای احوالشان می‌شویم.
رئیس مرکز خدمات با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی در کنار خدمات مادی مورد تأکید مرکز خدمات قرار گرفته است گفت: برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی یکی از برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات است؛ در سال 91 که اولین سال برگزاری این طرح بود حدود 8 هزار فرزند روحانی ممتاز داشتیم ولی امسال تعداد فرزندان ممتاز تحصیلی به حدود 36 هزار نفر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: مرکز خدمات تلاش کرده است علاوه بر خود طلبه، خانواده و فرزندان روحانی را تحت پوشش خود قرار دهد چراکه آنها نیز جزئی از خانواده روحانیت هستند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: مرکز خدمات تلاش بسیاری برای موفقیت در انجام رسالتش انجام داده است ولی با این حال تا نقطه مطلوب فاصله داریم و برای رسیدن به این هدف نیازمند همراهی، همکاری و راهنمایی‌های شما استعدادهای برتر حوزه هستیم تا با پیشنهادهای خود ما را برای نیل به اهدافمان یاری رسانید.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha