جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمدی نژاد گفت: نباید فقط لعن به شمر، یزید و... بگوییم، بلکه باید درمقطع فعلی به صهیونیست ها، ترامپ و جنایتکاران میانمار هم لعن بگوییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی نژاد، در جمع طلاب ومداحان اهل بیت(ع) ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم، با محکوم کردن جنایات رژیم میانمار در کشتار مسلمانان این کشور، تصریح کرد: به دلیل ترسی که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از نفوذ جمهوری اسلامی ایران در بین مسلمانان جهان دارند اقدام به نسل کشی و کشتار مسلمانان می کنند.

وی، با تاکید بر لزوم حفظ فرهنگ اصیل وسنتی عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، افزود: روحانیون  باید درمنابرضمن پاسخ گویی به شبهات، مردم را نسبت به خرافات و بدعت ها آگاه کنند و آنها را به برگزاری مراسم سنتی واصیل ایام محرم و صفرتشویق و ترغیب نمایند.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، افراط و تفریط درمراسم عزاداری امام حسین (ع) را کار درستی ندانست و اظهارداشت: نباید فقط لعن به شمر، یزید و... بگوییم، بلکه باید درمقطع فعلی به صهیونیست ها، ترامپ و جنایتکاران میانمار هم لعن بگوییم.

وی با بیان اینکه مراسم های عزاداری امام حسین (ع) نباید سلیقه ای برگزار شود، افزود: طلاب و مبلغین دینی اگر درست مسائل دینی را برای مردم تبیین کنند، شبهات نیز از بین خواهد رفت .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha