پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل بنیاد شهید استان قم

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تاکید بر این که باید در زندگی‌های خود از تشریفات و تجملات پرهیز کنیم، گفت: سیره شهدا باید در زندگی و دیدگاه مردم و مسؤلان ترویج یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار سید جواد هاشمی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مشق عشق که با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در بوستان شهدای آذر برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا در مسیر انقلاب و اسلام جان خود را فدا کرده‌اند، اظهار کرد: افرادی که اکنون مانده باید انقلابی بمانند و در مسیر انقلاب تحقق اهداف مورد نظر رهبری را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه شهدا از مردم حفظ حجاب و عفاف را خواستارند، اظهار کرد: در بیشتر وصیتنامه‌های شهدا موضوع حفظ حجاب و عفاف مورد تاکید قرار گرفته، به همین علت باید نسبت به این موضوع مهم نگاهی متفاوت داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: بیش از 400 یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود؛ اما برخی از این مجموعه‌ها نسبت به استمرار برنامه‌های خود اهتمام دارند که پایگاه شهدای آذر یکی از این مجموعه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه ستاد یادواره شهدای مشق عشق در راستای ترویج سیره شهدا فعالیت‌های گسترده‌ای را دنبال می‌کند، تصریح کرد: باید مشق عشق را در زندگی خود پیاده‌سازی کنیم و ساده‌زیست باشیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید در زندگی‌های خود از تشریفات و تجملات پرهیز کنیم، عنوان کرد: سیره شهدا باید در زندگی و دیدگاه مردم و مسؤلان ترویج یابد.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی فرهنگی احکامی و نورانی نام برد و ادامه داد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هیچگاه برای کشور ایران فرش قرمز پهن نمی‌کنند، لذا باید بر ظرفیت‌های داخلی خود تکیه داشته و مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha