جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین خواستار برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در روز جمعه در محکومیت تعرض نیرو های آل خلیفه به نماد ها و شعائر عاشورای حسینی در بحرین شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین خواستار برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در روز جمعه و در محکومیت تعرض نیرو های آل خلیفه به نماد ها و شعائر احیای ماه محرم و عاشورای حسینی در بحرین شد.

نیروهای آل خلیفه از چند روز پیش اقدام به تجاوز به پوستر ها و پرچم های ویژه ماه محرم و عاشورا در شهرک "نویدرات" کرده است.

ائتلاف جوانان انقلاب بحرین از برپایی تظاهرات با شعار "جمعه حسین" خبر داد و خواستار مشارکت مردمی در رد تجاوز های نیرو های آل خلیفه به شعائر حسینی شد و گفت: این تجاوز ها هر ساله در آغاز ماه محرم تکرار می شود که به معنی توطئه برنامه ریزی شده آل خلیفه در مقابله با ساکنان اصلی بحرین است.

ائتلاف جوانان گفت: با روحیه حسینی در برابر مزدوران یزید زمان بایستید و با اراده عباسی با حماقت هایشان مقابله کنید و در برابر یزید زمان فریاد زینیبی بر آورید.

انقلابیون بحرین هفته پیش شعار "عاشورا، پایداری و مقاومت" را برای فعالیت های خود در خلال مراسم عزاداری محرم انتخاب کردند.

آل خلیفه مذهب و شیعیان بحرین را هدف قرار داده است

شایان ذکر است که رژیم آل خلیفه دست به موضع گیری ها و سیاست هایی زده است که حکایت از هدف قرار دادن اعتقادات شیعیان بحرین و پایان دادن به ماهیت جمعیت شناسی آن ها در کشور، دارد. بازداشت ها و محاصره علمای دینی در رأس آن آیت الله عیسی قاسم نیز از این دست است.

رژیم آل خلیفه این اجازه را به رسانه ها و طرفداران خود داده است که طی سال های گذشته تا الان اقدام به گسترش خشونت و بدگویی و بی احترامی به طایفه شیعه کنند و آل خلیفه خود زمام امور دستگاه امنیتی، نظامی و زندان ها را به دست گرفت هاست و در این مکان ها ست که اقدام به ناسزاگویی به طایفه شیعه و راه اندازی ایدولوژی خشنونت مذهبی علیه شیعیان بحرین می شود؛ در این مکان ها اکثریت مزدوران خارجی هستند که شیعه را کافر و کشتار آنان را حلال می دانند و مزدوران با توجه به این مسئله از برگزاری شعائر دینی از جمله عزاداری محرم در زندان ها جلوگیری می کنند و زندانیان به همین خاطر دست به اعتصاب غذا می زنند که آخرین آن از ده روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha