جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی «عدالت و برابری»

حوزه/بنیاد «اقدام مدنی غربی» یکی از نهادهای مردمی در شهر نیو میلفورد در ایالت کانکتیکات، راهپیمایی با عنوان «عدالت و برابری» را با هدف مبارزه با نژادپرستی، اسلام‌هراسی و تعصب برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مردم شهر آمریکایی نیلفورد میزبان راهپیمایی میان ادیانی و مبارزه با بی‌عدالتی خواهند بود.

راهپیمایی «عدالت و برابری» روز یکشنبه 1 اکتبر 2017 از ساعت 1:30 تا 3 بعد از ظهر توسط بنیاد «اقدام مدنی غربی» در شهر نیو میلفورد در ایالت کانکتیکات آمریکا برگزار می‌شود. بنیاد اقدام مدنی غربی هدف از برگزاری این راهپیمایی را خلق و ایجاد دنیایی به دور از نژادپرستی، اسلام‌هراسی و بی‌عدالتی عنوان کرده است.

گفتنی است اخیرا جامعه آمریکا شاهد افزایش قابل توجه تبعیض، تعصب و نژادپرستی بوده است. چندی پیش یک گردهمایی خیابانی نژادپرستان طرفدار حزب نازی در شهر شارلوتزویل و حضور مخالفان نژادپرستی در آمریکا منجر به درگیری‌های گسترده‌ای میان اعضای دو گروه شده، و در ادامه یکی از حامیان حزب نازی با زیر گرفتن عمدی مردم سبب جان باختن یک نفر شد. در پی این حادثه زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعضای حزب نازی را به خاطر این جنایت محکوم نکرد، بسیاری از مردم ایالات متحده وی را حامی نازی‌ها خطاب کرده و از او انتقاد کردند.

از دیگر دلایل برگزاری این راهپیمایی در شهر نیو میلفورد، یک حادثه نژادپرستانه در یکی از رستوران‌های محلی بوده است. اعضای جامعه قصد دارند با شرکت در این راهپیمایی حمایت‌شان را از اقلیت‌های مذهبی نشان داده و نئونازیسم و حامیان برتری نژادسفید را محکوم سازند.

بنیاد «اقدام مدنی غربی» یک سازمان مردمی بر اساس بنیاد مدنیت در ایالت کانکتیکات در آمریکا است که هدف آن آموزش و دفاع از قانون اساسی و مدنی آمریکا می‌باشد. این سازمان هم اکنون چند صد عضو داوطلب در کانکتیکات دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha