جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معرفی مسئول نمایندگی مرکز خدمات شاهرود

حوزه/ مراسم معارفه مسئول نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، مراسم معارفه حجت الاسلام سیداکبر ‌حسینی مسئول نمایندگی مرکز خدمات شاهرود با حضور حجج اسلام میراحمدی رئیس اداره ارتباطات مراکز استانی مرکز خدمات، امینی امام جمعه شهرستان شاهرود و قدرتی مدیر مرکز خدمات استان سمنان و جمعی از مسئولان مرکز خدمات و مدیران مدارس علمیه شهرستان شاهرود برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که به میزبانی دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، حجت الاسلام امینی ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: بنده خودم از خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هستم و این افتخار خدمت‌رسانی را درک کرده‌ام.

وی به هدف تشکیل مرکز خدمات در کاهش دغدغه طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور طلبگی اشاره و خاطر نشان کرد دنبال این هدف بودن ثواب بسیار بالایی دارد.
در ادامه حجت الاسلام میراحمدی رئیس اداره ارتباطات مراکز استانی مرکز خدمات گفت: طبق روایات و احادیث، خدمت‌رسانی و برآورده کردن حاجات مؤمنین و مردم ثواب ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به فرمایش امام صادق (ع)، فضیلت برآورده کردن حاجات مؤمنین را بالاتر از طواف خانه خدا دانست و افزود: همه خدمتگزاران مرکز خدمات با همین هدف در این عرصه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خدمت به خانواده‌های طلاب و روحانیون گفت: مأموریت مرکز خدمات حمایت از طلاب محترم و خانواده‌های ایشان به‌منظور تحقق رسالت اصلی حوزه‌های علمیه است.

وی با اشاره به پوشش خدمات مرکز در تمامی استان‌ها و نمایندگی‌های مربوطه گفت: علاوه بر مراکز استانی، 18 نمایندگی برای پوشش بهتر خدمات در سطح کشور در نظر گرفته شده‌اند که نمایندگی شاهرود یکی از آنهاست.

حجت الاسلام میراحمدی خدمت به بهترین خلق خدا را موجب افتخار دانست و تأکید کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه نهادی است که طلاب برادر، خواهر، شیعه و اهل تسنن را که به امور طلبگی ازجمله تحصیل، تدریس، تبلیغ و تحقیق می‌پردازند تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

وی افزود: در مسیر خدمت‌رسانی کاستی‌هایی هم وجود دارد و امید است طلاب و روحانیون با نظرات و پیشنهادهای خود، ما را یاری دهند تا بتوانیم خدمتگزار خوبی باشیم.

سپس حجت الاسلام قدرتیT مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان سمنان با تشکر از حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود و دیگر شرکت کنندگان در مراسم، گفت: خدمت‌رسانی به خلق سفارش زیادی شده است و در آیات و روایات فراوانی درباره آن سخن به میان آمده است.

وی گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات در استان سمنان و شهرستان شاهرود و همچنینی برنامه‌های آینده این مرکز ارائه کرد.

مدیر مرکز خدمات استان سمنان با تقدیر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام ولی زاده مسئول پیشین نمایندگی شاهرود، برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت و برای حجت الاسلام

حسینی مسئول جدید این نمایندگی آرزوی موفقیت و خدمت‌رسانی شایسته کرد.

در پایان حکم مسئولیت حجت الاسلام حسنی برای نمایندگی مرکز خدمات شاهرود توسط امام جمعه این شهرستان به وی تحویل داده شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha