یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معارفه مدیر کل معیشت و کارآفرینی مرکز خدمات

حوزه/ مراسم معارفه مدیرکل معیشت و کارآفرینی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و قدردانی از سرپرست سابق این اداره کل صبح امروز در مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم معارفه حجت‌الاسلام احمدی، مدیر کل معیشت و کارآفرینی مرکز خدمات و قدردانی از زحمات آقای جعفریان سرپرست سابق این اداره کل صبح امروز همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه به رویکرد ملی در بحث کارآفرینی اشاره کرد و گفت: یک نوع همگرایی خوبی در سطح ملی برای ارتقای بحث کارآفرینی ایجاد شده است و باید از این فرصت برای شکوفا شدن بحث کارآفرینی در مرکز خدمات استفاده کرد.

وی ضمن قدردانی از حجت الاسلام احمدی برای قبول این مسئولیت، گفت: امیدوارم با توجه به رویکرد جدید مرکز خدمات در توجه به بخش کارآفرینی خانواده های طلاب، قدم‌های بهتری برای رسیدن به اهداف مرکز در این بخش برداشته شود.

رئیس مرکز خدمات از زحمات سرپرست سابق اداره کل معیشت و کارآفرینی مرکز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با توجه به اهتمامی که آقای جعفریان دارند در بخش‌های دیگر مرکز نیز در خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) موفق باشند.

شایان ذکر است، در این جلسه آقای جعفریان به عنوان معاون جذب و تسهیلات صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات معرفی شدند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha