پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ خانم عرب خزائلی با بیان اینکه اشتغال خانگی بانوان باعث نشاط‌افزایی در خانواده می‌شود، بر حضور عفیفانه و فعالانه بانوان طلبه در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم ملیحه عرب خزائلی در جلسه شورای راهبردی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه‌السلام) که با حضور اعضای این شورا در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد، عنوان کرد: این نمایشگاه با این هدف راه اندازی شد تا در پایان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، ذره‌ای از منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) را پاسخگو باشیم.

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در روزهای انتهایی سال، زمینه اقدام و عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را برای ما فراهم کرد تا در سال آینده با قوت بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.

عرب خزائلی تصریح کرد: نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی چند شاخصه دارد که یکی از این شاخصه ها، بحث هویت‌دهی به شخصیت بانوان است؛ اشتغال خانگی بانوان باعث نشاط افزایی در خانواده می‌شود و مهارت افزایی را در بانوان طلبه افزایش می‌دهد.

وی با بیان این که این نمایشگاه، شاخصی ویژه برای موفقیت تبلیغی ایجاد می‌کند، گفت: هر چه طلبه در مباحث هنری فعال تر باشد در مباحث تبلیغی مؤثرتر خواهد بود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان این که نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی شامل دو بخش صنایع دستی و صنایع غذایی و محصولات خوراکی است، تصریح کرد: این نمایشگاه در نخستین روز راه اندازی با فعالیت 40 غرفه آغاز به کار کرد، اما با حضور و درخواست بانوان طلبه به 65 غرفه افزایش یافت.

عرب خزائلی با اشاره به این که بیش از 90 بانوی طلبه در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: همراهی و همگرایی بخش‌های مختلف در برگزاری این نمایشگاه، زمینه حضور عفیفانه و فعالانه بانوان را در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌کند و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تحقق می‌یابد.

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha