جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی آنچه امروز در منطقه اتفاق افتاده اعجازی دیگر بعد از دفاع مقدس است که مردان الهی دمشق و بغداد را از حلقوم آمریکا بیرون آوردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی عضو هیئت حل اختلاف سران قوا در مراسم عزاداری هیأت خادم الرضا که در ورزشگاه شهیدحیدریان قم برگزار شد، با بیان این که هر لحظه ممکن است دین از کف انسان برود، گفت: انسان همواره باید مراقب دین خود باشد تا دچار مشکل نشود.

عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا افزود: روزی آیت الله العظمی بهجت فرمود، انسان باید هرچه دارد در برابر یک وعده قطعی بدهد تا در زمان مرگ بدون ایمان نباشد، حتی آیت الله بهجت نگران بودند که بدون ایمان از دنیا نروند، این نگرانی شخصیتی مانند آیت الله بهجت ساخت، انسان اگر نسبت به این مسأله نگران باشد دین خود را حفظ می کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که اگر انسان مراقب باشد می تواند از سرمایه های محرم حراست و حفاظت کند، اظهار داشت: گناه قدم قدم جلو می آید و لباس معصیت بر تن انسان پوشیده می شود، خداوند هشدار می دهد که انسان باید مراقب دین باشد و از گناه فاصله بگیرد، اگر گناه نکردن قابل انجام نبود خداوند از ما نمی خواست.

وی ادامه داد: اگر انسان از دین فاصله گرفت خداوند می فرماید زمین خدا از حجت خالی نمی شود و اگر شما مسلمانان در صحنه نایستادید بدانید خداوند قومی را می آورد که بنده خدا به معنای واقعی کلمه هستند، در طول تاریخ کسانی می آیند که شایسته بندگی خدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی ابراز داشت: کسانی که در 8 سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک سانت از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد و کسانی که دمشق و بغداد را از حلقوم آمریکا بیرون آوردند مردانی هستند که خدا آنان را جایگزین کسانی که لیاقت بندگی خدا را ندارند کرده است.

وی عنوان کرد: آنچه امروز در منطقه اتفاق افتاده اعجازی دیگر بعد از دفاع مقدس است، دشمن با همه قدرت اطلاعاتی، امنیتی، توان نظامی، دلارهای نفتی، خلق جبهه متحد با محوریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه مزدوران آن ها در منطقه وارد میدان شد تا بغداد و دمشق را بگیرند و راه را برای گرفتن بیروت و تحت فشارهای سخت قرار دادن ایران فراهم کنند؛ اما مردان الهی همه نقشه های دشمن را خنثی کردند.

نایب رئیس سابق مجلس خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به درستی فرمودند، سخنان ترامپ در مجمع سازمان ملل منشأ قدرت ندارد، بلکه از شدت عصبانیت از شکست های پی در پی آمریکا در منطقه نشأت می گیرد و عامل این شکست را ایران می دانند که درست است، اگر تهران و سردار سلیمانی نبود بغداد سقوط می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این اگر بغداد به صورت جدی سقوط کرده بود نجف و دمشق هم سقوط می کردند، گفت: انتظار داریم آمریکایی برای ماجشن بگیرند و کف بزنند یا عربده بکشند، معلوم است که در چنین وضعیتی عربده کشی می کند.

وی با بیان این که قم شهر قیام و خاستگاه انقلاب است، گفت: قم در عرصه ها و صحنه های گوناگون انقلاب و دفاع مقدس به خوبی درخشیده و امروز نیز می درخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha