جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاد حوزه همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حقیقت مطلب این است که مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام ناب محمدی که جبهه استکبار برای نابودی آن کمربند همت بسته، به پا خاسته‎اند و ثابت کردند که دفاع از دین محدوده جغرافیایی نمی‌شناسد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان، صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی که در مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد به نقش شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: جوانان ما امروز پیشاپیش به مبارزه با دشمن رفته‌اند تا توطئه دشمن را خارج از مرزها خنثی کنند و بنابراین بهترین ایثار و فداکاری را برای وطن اسلامی خود انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خوارهران همدان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم نسخه اصلی فکر و ایده اسلامی هستند، افزود: حضور مردم در تشییع شهید حججی نشانه تأیید راه مدافعان حرم است.

وی ادامه داد: مدافعان حرم برای پاسداری از ارزش‌های والای اسلامی بیرون از مرزهای کشورمان در سوریه و عراق جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از حریم اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان تصریح کرد:  اگر از خودگذشتگی و ایثار شهدای مدافع حرم نبود، امروز ناگزیر در جای جای ایران با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب مقابله می کردیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان بیان داشت:  دشمنان با راه اندازی گروهک‌های تروریستی، به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و  از بین بردن کشورهای سوریه و عراق هستند و شهدای مدافع حرم با درک اهمیت حضور خود، به دفاع از ارزش های والای اسلامی پرداختند.

وی با بیان این که رزمندگان مدافع حرم عمق انقلاب اسلامی را درک و از حریم ولایت و حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند، اظهار کرد: بصیرت ویژگی اصلی شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) است؛ آنهایی که داوطلبانه در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کردند و حماسه آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان تصریح کرد:  شهید حججی با تاکید بر خودسازی و یاری گرفتن از خداوند برای موفقیت در راه درستی که انتخاب کرده بود علیرغم داشتن کودک خردسال باعشق قدم در این راه گذاشت.

وی با اشاره به این که نسل امروز در کنار نسل گذشته برای دفاع از اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارند، بیان کرد: شهید حججی با اخلاص تمام در صحنه دفاع از حریم اهل بیت (ع) حاضر شد و جان خود را در این راه فدا کرد تا به جهانیان نشان دهد، راه پیشکسوتان جهاد و شهادت لحظه ای متوقف نمی شود، بلکه با قدرت بیشتری ادامه می یابد.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز همواره تجربه های خود را در عرصه های مختلف از جمله صحنه های نبرد، در اختیار جوانان قرار می دهند و امروز نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه مستحکمی در برابر تهدیدهای دشمنان برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان بیان داشت: حرکتِ شهید محسن حججی نشان از مظلومیت و غربت امام حسین (ع) در عاشورا بود، چرا که نشان داد که هنوز عاشورا ادامه دارد و همان غربتها و سر بریدنها وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha