جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار مجیدی

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید همدانی از افرادی در نظام و بدنه انقلاب بود که در طول ۴۰ سال خدمت به انقلاب هیچ گاه لغزش نکرد و از مسیر مستقیم امام و رهبری منحرف نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان صبح امروز در دومین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی که در حسینیه امام همدان برگزار شد اظهار داشت:‌ اخلاص و شهامت این شهید بزرگوار سبب شد تا در میان مردم ماندگار شود.

وی با اشاره به اهمیت ولایت مداری و تبعیت از آرمان های انقلاب اسلامی تصریح کرد: از دیگرویژگی های این شهید بزرگوار توجه ویژه به ولایت و بصیرت وی بود که در صحنه هایی چون فتنه ۸۸ و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به نماش درآمد و بر همگان مشخص شد.

سردار مجیدی در ادامه ابراز داشت:‌ در تمام طول دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن هر گاه ماموریت و عملیات سختی پیش امد می کرد شهید همدانی جزو اولین نفراتی بود که پیش قدم میشد و برای حضور در عملیت اعلام آمادگی می کرد.

وی یادآور شد: خروش تاریخی مردم ولایت مدار همدان در آیین تشییع شهید همدانی همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نشانه اخلاص و صفای باطن این شهید بزرگوار بود که توانست سیم خاردارهای نفس خود را پشت سر بگذارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: شهید همدانی از افرادی در نظام و بدنه انقلاب بود که در طول ۴۰ سال خدمت به انقلاب هیچ گاه لغزش نکرد و از مسیر مستقیم امام و رهبری منحرف نشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha