جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان نظام، سناریوهای مختلفی را برای سرنگونی انقلاب اسلامی به اجرا گذاشته‌اند، اما راه به جایی نبرده‌اند و به همین سبب تمام امید و تلاش آنان پیروزی در جنگ تمام عیار فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین که در مدیریت حوزه استان برگزار شد ضمن قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در عزاداری های دهه اول ماه محرم در مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه ها گفت: حضور ماندگار و ارزشمند ملت ایران و دوستدار سالار شهیدان نشان داد که بعد از نزدیک به 1400 سال از واقعه عاشورا همچنان این نهضت برای همیشه در تاریخ زنده و ماندگار است .

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به ترویج فرهنگ عاشورای در تمام نقاط جهان، افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که با زیر سؤال بردن ارزش های اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) را مورد خدشه قرار دهند، لذا باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به هجمه‌های بی‌امان فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج، مقابله با جنگ نرم است، چرا که دشمنان نظام، سناریوهای مختلفی را برای سرنگونی انقلاب اسلامی به اجرا گذاشته‌اند، اما راه به جایی نبرده‌اند و به همین سبب تمام امید و تلاش آنان پیروزی در جنگ تمام عیار فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، ترویج بی عفتی و تغییر سبک زندگی ایران اسلامی را حاصل شبکه های ماهواره ای دانست و عنوان داشت: باید فضای مقابله با حرکت های ضد فرهنگی در رسانه های ما به ویژه صدا و سیما فراهم شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی ابتدا در تهاجم فرهنگی، کودکان، نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند و امروز نقش خانواده‌ها، روحانیون  و ائمه جماعات در این عرصه بسیار خطیر می باشد.

 حجت الاسلا م والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است، ماهواره و فضای مجازی نیز دو ابزار اصلی آنان برای رسیدن به این هدف است و متأسفانه آمار افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان برای تشکیل خانواده بیانگر موفقیت دشمن در این عرصه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha