جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که امروز تهاجم دشمنان محدودیت جغرافیائی ندارد، گفت:دشمنان تهاجم فرهنگی گسترده‌ای را برای فشار بر جوانان ما طراحی و وارد می‌شود که نیازمند مقابله است، چرا که امروز روحانیون نقش ارزشمندی در خنثی نمودن توطئه های دشمنان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان اقبالیه برگزارشد، با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: امروز مرز تهاجم دشمنان محدودیت جغرافیائی ندارد و جبهه های مقابله از طریق برخی دستگاه های ارتباطی تا دستان ما رسیده است .

وی افزود: امروز شبیخون فرهنگی غرب، تمام باورها، سنت‌ها، اندیشه‌ها، افکار و اعتقادات جوامع اسلامی را مورد هجوم قرار داده؛ هجومی که از حیث کمیت، تنوع و کیفیت فوق‌العاده گسترده است.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  امروز تنها راه مصونیت جامعه و به‌ ویژه نسل جوان در تهاجم بی‌رحمانه و ناجوانمردانه فرهنگی، پناه جستن به نور قرآن و آموزه‌های ائمه هدی(ع) است و در این میان زیارت یکی از بهترین روش‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان خاطرنشان کرد: امروز مهمترین مسئله و دغدغه نظام اسلامی و مقام معظم رهبری مسایل فرهنگی و دینی است که ایشان برای سال‌های آینده احساس خطر کرده‌، مرتب بر این موضوع تاکید دارند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه بیان داشت: دشمن پس از تحمل شکست خفت بار در جنگ تحمیلی، از طریق تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی به جنگ با اسلام ناب محمدی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران آمده است .

وی با بیان اینکه امروز هم اگر باز دشمن گستاخی کند رزمندگان شجاع و غیرتمندی وجود دارد که در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن می‌ایستند و پاسخی محکم و کوبنده به آنها می‌دهند، گفت: یاوه‌گویی‌هایی که ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل داشت جز از یک انسان دیوانه تمام عیار صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران ذلت‌ناپذیر است و فریاد خدا‌خواهی و اسلام‌خواهی را سر داده، خاطرنشان کرد: دشمن از بین نرفته است، و دشمن‌شناسی خودمان را قوی کنیم و دشمن را بشناسیم این سادگی است که فکر کنیم دشمن دیگر وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان عنوان داشت: البته بهترین دفاع، حمله است و علاوه بر آن، باید بتوانیم طراحی عملیات حمله نیز داشته باشیم و باید با حمله پیروزمندانه دشمن را از عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور خارج نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha