پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ بسیج توانمندی بالایی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه داشته و امروز این نهاد در کشور ریشه ای عمیق دارد و جوانان با پیوستن به این شجره طیبه برای دفاع از کیان اسلامی مصمم تر می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، عصر امروز در جمع کارکنان و طلاب بسیج روحانیون استان قزوین با اشاره به اینکه داشتن فرهنگ و تفکر بسیجی و روحیه ایثار و شهادت و ولایتمداری، رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس بود و باید این روحیه همواره در میان مردم به ویژه جوانان حفظ شود،  اظهار کرد: پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه عامل دیگر موفقیت کشور ماست.

وی افزود: باید تمام توان خود را بر تربیت نسل جوان منطبق با فرهنگ ایثار و مقاومت معطوف کنیم. این در حالی است که یکی از موفقیت های ایران اسلامی در جنگ تحمیلی، داشتن روحیه شهادت طلبی و جهاد در راه خدا بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: سازمان ها باید همه ظرفیت ها را برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه بسیج کنند و در این راستا، برگزاری نشست های علمی با حضور اساتید و آشنایی جوانان با نحوه زندگی شهدا نه تنها می تواند مروج ارزشمندترین الگوها در جامعه باشد، بلکه موجب می شود تا جامعه با نگاهی بازتر و واقعی تر به نسل قبل نگاه کند و راه خود را به درستی انتخاب کند.

وی در ادامه با بیان این که امروز نه تنها کشور به برکت وجود ولی فقیه آسیب ندیده، بلکه روز به روز شاهد توسعه و موفقیت بیشتر هستیم، ادامه داد: زمانی که دشمنان پیوند مهم ولایت و مردم را مشاهده می کنند، مأیوس می شوند، زیرا به خوبی می دانند که با شکست مواجه شده اند.

حجت الاسلام معبودی، بسیجیان را پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) دانست و گفت: ایران اسلامی از برکات بسیج در همه زمینه ها بهره مند است و به داشتن بسیجیان دلاور و قهرمان افتخار می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استانقزوین تصریح کرد: بسیج توانمندی بالایی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه داشته و امروز این نهاد در کشور ریشه ای عمیق دارد و جوانان با پیوستن به این شجره طیبه برای دفاع از کیان اسلامی مصمم تر می شوند.

وی در پایان گفت: بسیج بزرگترین نهاد انقلابی و مردمی کشور است که همواره در جهت دفاع از ارزش های دینی و انقلابی گام برداشته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha