جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت : چون امنیت ریشه در ایمان دارد، لذا همه مومنان وظیفه دارند عامل ایجاد امنیت باشند و پلیس را در این امر خطیر همراهی و کمک کنند تا اهداف نیروی انتظامی در امنیت پایدار محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی،امروز در مراسم صبحگاه فرماندهان وکارکنان نیروی انتظامی استان قزوین گفت:  امنیت و سلامت جسمی و روحی از نعمت های ارزشمند الهی است که باید قدردان آن باشیم و در تقویت و تداوم آن تلاش کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین افزود: در آموزه های دینی نعمت امنیت و سلامت جسمی، روحی و ایمانی ذکر شده و هنگامی که به قرآن مراجعه می کنیم بر اهمیت این نعمتها تاکید فراوان شده است.

وی ادامه داد: نخستین دغدغه همه پیامبران امنیت بوده و حتی ابراهیم خلیل الله از خدا می خواهد قبل از تامین آب و غذا در تامین امنیت وی را یاری کند و این موضوع ریشه در ایمان و تقوای الهی دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: آینده جهان با مدیریت شایستگان رقم خواهد خورد، زیرا ناامنی در تاریکی و جهل است که رشد می کند و کافران و هنجار شکنان منافع خود را در فضای امنیت در خطر می بینند لذا تلاش می کنند جوامع نا امن شوند.

وی اظهار کرد: در جهان کنونی شاهد جنگ کفر و ایمان، نور و تاریکی و ظلمت، حق و باطل هستیم و اگر بخواهیم همچنان در امنیتی پایدار باشیم، باید خود را مسئول همراهی با نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح بدانیم و در امور با آنها مشارکت کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha