جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، به تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکایی ها اشاره کرد و با بیان این که این اقدام دولت آمریکا بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: همان طور که مقامات ارشد سپاه اعلام کردند، پاسخ این اقدامات ضد ایرانی آمریکایی ها را در میدان عمل خواهند داد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بدعهدی و حیله گر بودن آمریکایی ها متأسفانه بعضی ها هیچ گاه نخواستند این مسأله کاملاً واضح را بپذیرند.

وی با بیان این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه علیه نظام و انقلاب را آغاز کرد و تا به امروز از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام فروگذار نکرده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که بازگشت اقتدار خود در منطقه را به نفوذ و براندازی ایران اسلامی می دانند هر روز به بهانه های واهی به این ملت فشار می آورند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ گاه از مواضع استکباری خود علیه ملت های مستقل به ویژه ایران اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد، گفت: این حکومت ظالم و استکباری، بقای خود را در ظلم و ستم به ملت ها می داند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه در برابر سخنان گستاخانه رییس جمهور آمریکا سکوت نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم ترین مطالبه مردم از دولت و مجلس موضع گیری و پاسخی محکم و کوبنده به این اقدام ضد ایرانی رییس جمهور است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم استکبار نخواهند رفت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران برای استقلال و آزادی این نهضت عظیم دینی را پایه ریزی کردند و به حتم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی هر روز به پیشرفت های تازه ای دست خواهند یافت.

وی با تأکید براین که دیگر هیچ گونه تسامحی از مسؤولان در قبال آمریکایی ها پذیرفتنی نیست، بیان داشت: آمریکایی ها ثابت کردند که همچنان دشمن ملت ایران هستند و این دشمنی با سخنان شب گذشته رییس جمهور این کشور آشکارتر شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه با آمریکا سازش نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: سازش با آمریکایی ها به معنای معامله کردن با ارزش های دینی است که این کار بردگی و شکست را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و استکبار نخواهند رفت، تصریح کرد: این ملت با همه توان و اقتدار در برابر توطئه های دشمنان به ویژه آمریکایی ها خواهد ایستاد و از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا به دنبال راهبردی برای نفوذ به کشور است، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با نفوذ فرهنگی برای استحاله جبهه انقلابی گام بردارند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند.

ویبا بیان این که ملت ایران هیچ گاه از لبخند های آمریکایی ها شاد و خوشحال نخواهند شد، گفت: عملکرد آمریکایی ها در سه دهه اخیر همواره با توطئه و نیرنگ علیه ملت ولایت مدار ایران اسلامی همراه بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که این اوج کوته فکری و سبک مغزی است که رئیس جمهور آمریکا ملت ایران از تهدید و تحریم می ترساند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بیش از 38 سال است که از سوی دشمنانی نظیر آمریکا مرود تحریم های سخت قرار گرفته اند و تا به امروز با تکیه بر توان و دانش بومی توانستند به این جایگاه امروز دست پیدا کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها باید بدانند که تحریم ها عامل رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را فراهم کرده است، افزود:  دستیابی ایران اسلامی به این صنعت پیشرفته موجب تحیر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی قرار گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکایی ها اشاره کرد و با بیان این که این اقدام دولت آمریکا بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقامات ارشد سپاه اعلام کردند، پاسخ این اقدام ضد ایرانی آمریکایی را در میدان عمل خواهند داد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشه ها و توطئه های آمریکایی ها در منطقه را با شکست مواجه کرده است، افزود: اگر سپاه نبود امروز داعش و دیگر گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشورهای منطقه حضور جدی داشتند.

وی با بیان این که سپاه پاسداران نهادی انقلابی و برآمده از متن مردم است که برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی از سوی امام خمینی(ره) تشکیل شده است، افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های گذشته بدون هیچ چشم داشتی و با همه توان خود از انقلاب اسلامی حراست و پشتیلانی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز تقویت این نهاد انقلابی یک ضرورت مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروز امنیت و آسایش کشورمان را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha