جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم عشرت ابادی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران گفت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره ای اعتقادات مذهبی جوانان ایران اسلامی را نشانه رفته اند و مقابله با این هجمه های برنامه ریزی شده، توان و روش های نوین را می طلبد که باید جزو اولویت های حوزه های علمیه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین خانم اعظم عشرت آبادی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا، ماه محرم الحرام را بهترین فرصت برای گسترش سیره اهل بیت (ع) دانست و گفت: در این ماه، فضای معنوی مطلوبی بر جامعه حاکم است و باید در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، شرایطی مهیا شود تا آموزه های ناب و پیام تفکر و قیام عاشورایی به بهترین شکل در لایه های مختلف جامعه نهادینه شود.

 وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره ای اعتقادات مذهبی جوانان ایران اسلامی را نشانه رفته اند و مقابله با این هجمه های برنامه ریزی شده، توان و روش های نوین را می طلبد که باید جزو اولویت های حوزه های علمیه قرار گیرد.

 عشرت آبادی به موضوع پژوهش در بین طلاب حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و بیان داشت:  به دلیل توجه به امر پژوهش، حجم زیادی از تحقیقات توسط طلاب خواهر به نگارش درآمده که این موضوع از برکات حوزه‌های علمیه خواهران است.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در مدارس علمیه خواهران اساتید راهنما در عرصه پژوهش باید تلاش کنند تا به طلاب خواهر در این زمینه کمک کنند تا آثار علمی بهتری از سوی طلاب تولید شود

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha