پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طرح هجرت

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت بیش از اجرای طرح تبلیغی «بینات» در روستاهایاین استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اعلام این مطلب، گفت: مبلغان طرح هجرت با استقرار در مساجد و خانه های عالم روستاهای استان به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) می پردازند.

وی با بیان اینکه مبلغان طرح هجرت علاوه بر اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات و احکام شرعی مخاطبان در راستای اجرای برنامه های قرآنی فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان در طرحی با عنوان بینات با اجرای برنامه های آموزشی قرآن، حدیث و احکام به مخاطبان تلاش می کنند به معلومات دینی و قرآنی آنان بیافزایند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در طرح بینات طلاب پایه 5 به بالا با در نظر گرفتن شرایط تبلیغی با عنوان مربی، مربی یار، مبلغ و مبلغ یار به نقاط مختلف جهت تبلیغ اعزلم خواهند شد، گفت: این طرح با همت مبلغان طرح هجرت و طلاب دارای شرایط در روستاهای استان لرستان در حال اجراست.

حجت الاسلام ولی پور در پایان با بیان اینکه در طول سال کارگاه های دانش افزایی برای مبلغان طرح هجرت و طلاب دارای شرایط تبلیغ برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد:دراین کارگاه ها تلاش می شود، تا چشم اندازهای تبلیغی برای مبلغان طرح هجرت و همچنین مهارتهای لازم برای طلابی که ملبس می شوند نیز ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha