پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاشان طلاب

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به این که روحانیت امروز پرچم دارحرکت استکبارستیزی در دنیا می باشد افزود : قطعا همانطورکه شعار روحانیت از ابتدای نهضت اسلامی تاکنون ظلم ستیزی است ، تداوم این حرکت تا رسیدن به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی امروز در نشست خبری، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامی داشت سالروز 13آبان روز استکبارستیزی، تقارن دهه آخر ماه صفر با سیزدهم آبان را مهم ارزیابی کرد و یادآورشد: اهدافی که در اربعین حسینی به وقوع پیوست، در 13 آبان نیز با استکبارستیزی علیه  ظلم و بیداد و تبیین فلسفه عاشورا و اهل بیت (ع)رقم خورد.
وی با اشاره به دلیل نام گذاری روز13 آبان روزبه عنوان روز ملی استکبارستیزی، تصریح کرد: دراین روزتمام اقشارجامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان، زن و مرد، پیر و جوان با حضور در این مراسم، انزجارخود را از زیاده خواهی های استکبار و رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.
حجت الاسلام احمدی، به حضور اثرگذار روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در روز 13 آبان اشاره کرد و افزود: همانطور که روحانیون و طلاب حوزه های علمیه ازابتدای نهضت حضرت امام خمینی(ره ) پیشتاز و علم دار بودند، امروز نیز برای ادامه حرکت این نهضت باید پرچم دارو پیشتاز باشند.
حجت الاسلام شمس الدین احمدی، از برگزاری یادواره شهدای روحانیون و طلاب شهرستان کاشان در دی ماه سالجاری خبرداد و افزود: با توجه به این که کمیته های این یادواره درحال فعال شدن می باشد، امیدواریم شاهد برگزاری بسیار پرشورآن درمنطقه کاشان باشیم .
وی، به اجرای برنامه های متنوع بسیج طلاب کاشان طی سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج مقاومت طلاب شهرستان کاشان علاوه براین که تمام تلاش خود را برای برگزاری همایش بزرگ بصیرت افزایی به کار برده، پایگاه های بسیج نیز ماهیانه یک جلسه بحث های بصیرتی  و سیاسی را با دعوت از هادیان سیاسی برگزار می کنند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، به اعزام بیش از 50 روحانی جهت شرکت در اردوهای جهادی دانشجویی، اقشاری و راهیان نور اشاره کرد و افزود: در سال جاری چندین اردوی راهیان نور خواهر و برادربه صورت مجزا به مناطق جنوب  و غرب کشور را داشته ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha