جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی بیان داشتند: امروز جامعه ما متأسفانه با مشکلات زيادي روبرو شده، و اخلاق انساني و اسلامي کمرنگ گشته است، شايد بتوان گفت: يکي از عوامل آن دوري از قرآن کريم و عمل نکردن به دستورات شرع مقدس مي‌باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به اوّلین مسابقات قرآن و تواشیح کارگران کشور در  ارومیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ الصَّلَاةُ وَ السَّلَامُ عَلَى أَشْرَفِ  الأنبِیَاءِ  و المُرسَلینَ  أَبِی الْقَاسِمِ مُحَمَّدٍ  و عَلَی آله الطَّیِّبِینَ سِیَّمَا  بَقیَّهِ الله فِی الأرَضین.

قال الله الحکيم: «إِنَّ هَذَا الْقُرْآَنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ»

السلام عليکم و رحمة الله

بسيار خوشحالم خانواده‌هاي محترم کارگران عزيز - که قشر زحمتکش و باايمان و شريف کشور مي‌باشند و حقوق زيادي بر مردم و حکومت دارند- اين همايش با عظمت و مقدّس را برگزار مي‌کنند، همايشي که در آن از قرآن کريم، کتاب بزرگ هدايت انسان‌ها در طول تاريخ، و بزرگترين معجزه جاودان الهي استفاده مي‌شود، و مسابقات قرآني حفظ و قرائت قرآن کريم در آن برگزار مي گردد.

اينجانب به تمامي عزيزان کارگر در سراسر کشور اسلامي عرض ادب و احترام دارم که با پيروي از قرآن کريم و عترت نبوي صلّي الله عليه و آله، راه صحيح و نجات‌بخش را براي خود انتخاب نموده‌اند، و به جهانيان اعلام مي‌کنند که قرآن کريم و معارف نوراني اهل بيت عليهم‌السلام سرلوحه زندگي ما و الگو براي رسيدن به کمال و راه سعادت و خوشبختي مي‌باشد.

امروز جامعه ما متأسفانه با مشکلات زيادي روبرو شده، و اخلاق انساني و اسلامي کمرنگ گشته است، شايد بتوان گفت: يکي از عوامل آن دوري از قرآن کريم و عمل نکردن به دستورات شرع مقدس مي‌باشد که قرآن مي‌فرمايد:

«وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا»

سوره طه، آیه ۱۲۴

اگر همه مردم به‌خصوص مسئولين کشور و کساني که بيت المال مسلمانان در دست آنان مي‌باشد با عدالت اجتماعي و دوري از منافع حزبي و جناحي فقط براي رضاي خداوند متعال و خدمت به همه مردم شريف کشور قدم بردارند، و خدا را در همه کارها ناظر بدانند، مشکلات برطرف مي‌گردد. جامعه بايد قرآني شده و دل‌ها به نور قرآن روشن گردد.

در پايان از خداوند متعال مسئلت دارم که عنايات حضرت وليّ عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف شامل همه بخصوص شما قشر عزيز کارگر باشد، و در همه احوال موفق و مؤيد باشيد.

لطف الله صافی

۱۲  صفر المظفر ۱۴۳۹ هـ.ق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha