جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مبارزه با استکبار جهانی در این روز بزرگ پایبندی خود را به اصول خدشه‌ ناپذیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعلام نموده و پیمان می بندیم تحت زعامت ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه ای همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان آورده است: روز ۱۳ آبان ماه در تقویم تاریخ ملت ایران یادآور حوادث بزرگ و به یاد ماندنی است که نشانگر صف‌آرایی ملت مظلوم و بزرگ ایران در مقابل ستمگران و جباران تاریخ می‌باشد. مرور رخدادهای تاریخ ۱۳ آبان ماه مانند تبعید رهبر فرهیخته این انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش‌آموزان، تحلیل لایحه کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پرده از یک واقعیت بر می دارد که فصل مشترک همه اقدامات مداخله جویانه در ایران قبل از انقلاب تا حین انقلاب و بعد از انقلاب تا کنون آمریکا و ایادی وابسته به بوده است.

۱۳ آبان ماه (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) ترجمان روح بلند عزت و استقلال و عظمت مردم و رهبری دینی در ارتباط با مبارزه با استکبار و عوامل اوست.

حوادث گذشته و ها و توهین ها و عربده کشی های بی منطق با تهدیدات این روزهای ترامپ به عنوان رأس استکبار نشان می‌دهد که در جغرافیای سیاسی جهان همواره قدرت‌های شیطانی تلاش کرده و می‌کنند تا با سیطره هژمونی، قدرت خود ملت های آزاده جهان را زیر پای خویش قرار داده و خود آقای جهان باشند.

ملت ایران روز ۱۳ آبان ماه را بدین خاطر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز قرار داده تا حماسه ها و فداکاری ها و از خودگذشتگی های دانش آموزان که عامل شتاب زای پیروزی ملت قهرمان ایران بوده تبدیل به عاملی هم افزا در همه اقشار ملت ایران برای مقاومت در مقابل نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار شود.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مبارزه با استکبار جهانی در این روز بزرگ پایبندی خود را به اصول خدشه‌ ناپذیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعلام نموده و پیمان می بندیم تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و با حضور در صحنه های مبارزه و شرکت در راهپیمایی همچون گذشته به یاوه سرایی های سران استکبار و خصوصاً رئیس‌جمهور نادان آمریکا جواب دندان شکنی داده و بصیرت انقلابی خود را به رخ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران و نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران بکشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha