سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جامعه اسلامی هیوستون مراسم «ملاقات با همسایه مسلمان» برگزار می‌کنند

حوزه/ نشست روز درهای باز که با عنوان «ملاقات با همسایه مسلمان» توسط دایره اسلامی آمریکای شمالی در هتل هیلتون در شهر هیوستون برگزار می‌شود؛ شامل برنامه‌های متعددی برای آشناسازی میان ادیانی با مسلمانان و اسلام خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جامعه اسلامی شهر هیوستون در ایالت تگزاس در آمریکا شنبه 25 نوامبر 2017 از ساعت 11 تا 1 بعد از ظهر روز درهای باز برگزار خواهند کرد. این مراسم با عنوان «ملاقات با همسایه مسلمان» به هدف آشناسازی مردم با اسلام و جامعه اسلامی، بیداری اسلامی و ایجاد رابطه دوستانه متقابل میان ادیانی توسط سازمان «دایره اسلامی آمریکای شمالی» در تگزاس ترتیب داده خواهد شد.

این مراسم که در هتل هیلتون در شهر هیوستون برگزار می‌شود، شامل برنامه‌های متنوعی از جمله نشست «آشنایی اولیه با دین اسلام»، جلسه «پرسش و پاسخ» برای پاسخ دادن به سئوالات بازدیدکنندگان درباره دین اسلام، تور بازار و خرید صنایع دستی اسلامی و در ادامه  تماشای نماز جماعت مسلمانان از نزدیک نیز خواهد بود.

از دیگر فعالیت‌های برنامه ریزی شده در این روز می‌توان به ناهار، نمایشگاه هنر اسلامی، سخنرانی کوتاهی با موضوع «افسانه در مقابل حقیقت: اسلام و مسلمانان»، حناگذاری سنتی و نقاشی صورت کودکان اشاره کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha