سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 هیئتی ۴۰۰ نفره از مغرب به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف شدند

حوزه/ برای اولین بار هیئتی متشکل از صدها نفر از مؤمنین کشور مغرب در سفری بی سابقه به حرم امام حسین (ع) مشرف شدند و مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلایی تولیت حرم مطهر قرار گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، برای اولین بار هیئتی متشکل از صدها نفر از مؤمنین کشور مغرب در سفری بی سابقه به حرم امام حسین (ع) مشرف شدند و مورد استقبال حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی قرار گرفتند.

عز الدین اللغموش هماهنگ کننده این هیئت گفت: مایه افتخار و غرور است که امروز به کربلای معلی و حرم امام حسین (ع) مشرف شدیم و از مهمان نوازی حجت الاسلام کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی بهره مند شدیم.

وی با اشاره به اینکه این هیئت متشکل از 400 شخصیت از متفکرین، پژوهشگران و افراد برجسته جامعه مغربی و شخصیت های دیگر اجتماعی است، تصریح کرد: این سفر برای مشارکت در زیارت اربعین و دیدار با تعدادی از علمای عراق انجام گرفت.

حجت الاسلام کربلایی طی روز های گذشته از هیئت های مختلف دینی، فکری، فرهنگی و عمومی از کشورهای جهان استقبال کرد.

هماهنگ کننده این هیئت اشاره کرد: زائران به توصیه های نماینده آیت الله سیستانی که بر ضرورت تسلط بر زبان عربی به عنوان زبان قرآن و گرفتن معارف و شیوه های تربیتی از میراث ائمه معصومین (علیهم السلام) تاکید کرد، گوش فرا دادند.

وی در پایان گفت: فضای روحانی کربلای معلی موجب آرامش است و استقبال و مهمان نوازی آستان مقدس حسینی شایان تشکر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha