جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله مهدوی

حوزه/ آیت الله مهدوی گفت: کسانی‌که داغ دیده‌اند، به فکر سیاسی نیازی ندارند، بلکه به کمک نیازمندند، کمک هم از هر جناحی باشد، بالاخره کمک است، با وجود این، می‌دانیم افرادی هستند که در فکر نشان دادن فکر سیاسی خودشان هستند، اما این شایسته نیست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، پیرامون این که در بحث زلزله، جریان‌های خاصی فعالیت دارند، و برخی در این فعالیت‌ها سوء استفاده می‌کنند، بیان کرد: در حوادثی همچون زلزله و مشابه آن، که عده‌ای از مردم داغ دیده‌اند، نباید به دنبال افکار خاص سیاسی خودمان چه حق و چه باطل، باشیم.

 وی ادامه داد: چون کسانی‌که داغ دیده‌اند، به فکر سیاسی نیازی ندارند، بلکه به کمک نیازمندند، کمک هم از هر جناحی باشد بالاخره کمک است، با وجود این، می‌دانیم افرادی هستند که در فکر نشان دادن فکر سیاسی خودشان هستند،اما این شایسته نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:  چنین رفتارهایی، بهره‌برداری و نوعی سوء استفاده از موقعیت‌های خاص است؛ موقعیتی که مردم داغ دیده و رنج کشیده‌اند و در فکر تهیۀ ما یحتاج خود هستند، این در حالی است که ما در فکر مباحث حزبی خودمان هستیم تا حزب خودمان را تقویت کنیم.

وی افزود: ما باید به دنبال اتحاد باشیم، رهبری معظم انقلاب نیز مرتب همین را متذکر بوده‌اند، اگر مقداری درک بالاتری پیدا کنیم خواهیم ‌فهمید که جدای از زلزله، مهمتر از همه چیز، اتحادی است که باید با هم داشته باشیم و این اتحاد با فکر تقویت حزبی و و سیاسی مغایرت دارد، ما باید به دنبال اتحاد در برابر دشمنانمان باشیم.
آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: اتحاد را تقویت کنید، همۀ ما ایرانی هستیم، همه یکی هستیم، این یکی بودن در مقابل دشمن همان نکتۀ مهم است؛ همان چیزی که رهبری معظم در بحث برجام همه را مقابل دشمن یک پارچه کردند.

وی ادامهداد: ما باید همیشه متحد و یک دل باشیم به خصوص در حوادثی که گریبانگیر مردم همچون زلزلۀ اخیر می‌شود، به هرحال اگر چه کم هستند افرادی که به دنبال اغراض سیاسی و جناحی باشند ولی کمِ اینگونه کارها هم بد است، بحمدالله در زلزلۀ اخیر دیدیم که اکثر جناح‌های مختلف کشور، در حال کمک و خدمت رسانی هستند که این مهم خودش می‌تواند سبب اتحاد بشود، ان شاء الله همۀ مردم به طور یکسان در این جبهۀ خدمت‌رسانی حاضر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha