جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین رسالت های بسیج هوشیاری و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی غرب است، خاطرنشان کرد: بسیج باید با بهره گیری از توان داخلی به آخرین دستاوردهای علمی مجهز شود تا بتواند در برابر تهاجم گسترده غرب ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان بسیجی شهرستان نکا با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و همچنین پیروزی محور مقاومت در برابر جبهه کفر و استکبار منطقه، این پیروزی را نتیجه وحدت و همبستگی امت اسلامی منطقه در برابر دشمنان دانست.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ولایت مداری، هوشیاری و بصیرت مهم ترین ویژگی بسیج است، افزود: بسیج مدافع حقیقی نظام اسلامی است و این چهار دهه اخیر به اثبات رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، بسیج را نهادی مردمی و بدون توقع دانست و با بیان این که این نهاد مردمی کارنامه روشنی در تثبیت پایه های انقلاب و دفاع از ارزش های اصیل نظام بر عهده داشته و دارد، بیان داشت: بسیج همواره نهادی مردمی و کارآمد در عرصه های مختلف برای نظام بوده است.

مسؤول حوزه علمیه نکا بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیج بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

امام جمعه نکا با بیان این که فرهنگ بسیج تجلی ارزش ها و پاسداری از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مهم ترین هدف و برنامه دشمنان خدشه دار کردن این آرمان های ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که بسیج در سال های اخیر با همه توان به میدان آمد و نظام، انقلاب و رهبری پشتیبانی کرد، خاطرنشان کرد: امروز نیز حضور بسیج در عرصه های علمی، فرهنگی، دینی و سیاسی یک فرصت مناسب برای کشورمان است.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین رسالت های بسیج هوشیاری و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی غرب است، خاطرنشان کرد: بسیج باید با بهره گیری از توان داخلی به آخرین دستاوردهای علمی مجهز شود تا بتواند در برابر تهاجم گسترده غرب ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که بسیج امروز فرهنگ مقاومت را در بسیاری از نقاط جهان نهادینه کرده است، بیان داشت: این فرهنگ استکبار ستیز بسیاری از معادلات غرب در منطقه و جهان را بر هم زده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شجره طیبه بسیج از بناهای با برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بسیج از همواره درمسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده است و راز ماندگاری ان پیوند با فرهنگ عاشور است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نهادی است که مظهر عظمت و ماندگاری ملت ایران است، ادامه داد: فرهنگ بسیج در هشت سال دفاع مقدس نظام سلطه را به زانو درآورد و امروز نیز بسیج قوت قلب دوستان و خاری در چشم دشمنان است.

امام جمعه نکا با بیان که امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ عزت آفرین بسیج است، تصریح کرد: نباید بسیج را یک نیرو و یا سازمان نظامی بدانیم، بلکه امروز بسیج به یک فرهنگ و الگوی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.

وی با تأکید براین که بسیج همه توطئه ها علیه انقلاب اسلامی را در دهه های اخیر خنثی کرده است، بیان داشت: بسیج و بسیجی سرباز حقیقی اسلام و ولایت است و تا آخرین لحظه جان خود از حریم اسلام و ولایت حراست و پشتیبانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha