چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین ازارسال ۶۴۰ اثر به جشنواره علامه حلی و برگزاری اختتامیه جشنواره در ۱۸ آذرماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین با اعلام این خبر گفت: فرایند برگزاری دومین جشنواره استانی علامه حلی از پاییز سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران و فراخوان آثار طلاب جوان آغاز شد و با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری مناسب موفق شدیم به شاخص های کمی وکیفی تعریف شده دست پیدا کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین افزود: دبیر خانه استانی جشنواره علامه حلی موفق شد در جشنواره دوم تعداد 640 اثر را دریافت کند که در این زمینه نسبت به جشنواره اول رشد 183 درصدی را شاهد هستیم.

وی به نحوه ارزیابی آثار اشاره کرد و گفت: بلافاصله بعد از دریافت آثار، کار ارزیابی آنها در دو سطح اجمالی و تفضیلی آغاز گردید و 35 اثر ، حدنصاب امتیازات لازم را به دست آوردند و در بررسی های شورای علمی جشنواره، در نهایت 12 اثر حائز رتبه برتر و 10 اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: همایش تقدیر از برگزیدگان آثار برتر جشنواره علامه حلی روز 8 آذر با حضور مسئولین حوزه برگزار می شود و به مدد الهی جشنواره سوم با هدف رشد کیفی آثار، کار خود را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha