چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام میلاد امینی موحد ، مستند جوان حوزوی

حوزه/ شبکه رسانه‌ای «صف» با ۱۳ اثر متفاوت، در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ارسال ۱۳ اثر به جشنواره فیلم مردمی عمار، اظهارداشت: آثاری که در هشتمین جشنواره مردمی فیلم ثبت شده‌اند شامل ۷ نماهنگ، ۳ مستند بلند، ۲ تیزر و ۱ مجموعه پادکست در موضوعات مختلف اما جریان ساز می‌باشند.

وی با شاره به جدیدترین مستند تهیه شده در شبکه رسانه‌ای صف، گفت: این مستند به ارائه تصویری واقعی از موکب‌هایی که در جای‌جای شهر در ایام محرم راه تدارک دیده شده می‌پردازد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند نقطه ثقل فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی حماسه حسینی در مناطق مختلف قرار گیرند.

این فعال فرهنگی، جریان ‌سازی‌های متعدد اجتماعی را یکی از کارکردهای اصلی این مستند معرفی و بیان داشت: موکب‌های سطح شهر اگرچه از جهت نشان شناسی، شباهت‌های فراوانی به موکب‌های عراق دارند اما «روح انقلابی‌گری» و «جریان سازی اجتماعی» در متن گفتگوها، اجرای نوحه‌ها و همچنین نصب پارچه‌نوشت‌ها و شعارنوشته‌ها به‌وفور دیده می‌شود.

حجت الاسلام امینی، مجموعه نماهنگ «لحظه‌ها را دریاب» را دومین تولید شبکه رسانه‌ای صف عنوان کرد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۳۰ نماهنگ سی ثانیه‌ای با عنوان «لحظه‌ها را دریاب» تولید شده که این مجموعه نماهنگ در روزهای ماه مبارک رمضان بارها از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در آمد و مورد استقبال بی‌نظیر مخاطبان قرار گرفت.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف گفت: از حله تا کربلا، مستندی مصاحبه‌محور با خانواده‌های شهدای اربعین است که پیش از این نیز جوایزی را در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.

وی ادامه داد و افزود: مجموعه نماهنگ «پای منبر»، «از آوینی بشنو» و مجموعه پادکست «دو رکعت روضه» ۲ محصول ویژه‌ با محوریت ماه محرم هستند که هر کدام در ده قسمت تولید و در قالب لوح‌های فشرده در دسترس مخاطبین قرار گرفته‌اند.

حجت الاسلام امینی موحد، خاطرنشان کرد: نماهنگ تا حماسه اربعین، محصول ویژه‌ی شبکه رسانه‌ای صف برای اربعین حسینی است که امسال با تصاویر ناب از موکب‌های شهر اهواز بازتدوین شده و در فضای مجازی منتشر شد.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف با تأکید بر لزوم تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در جهان اسلام گفت: مجموعه نماهنگ «فریضه حج» در ۷ قسمت، با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مسائل سیاسی، معنوی و اجتماعی حج تهیه و تولید شده است.

حجت‌الاسلام امینی موحد در پایان گفت: امروز فقدان حضور تشکیلاتی و منسجم نیروهای انقلابی در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی در عرصه‌ای که دشمن برای نفوذ و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران ساعت‌ها وقت و میلیاردها دلار هزینه صرف می‌کند، به وضوح قابل عیان است که باید فعالان عرصه فرهنگی در این زمینه، تلاش های شایانی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha