جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره قرآنی حوزه علمیه خواهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با تاکید بر این که ترویج سبک زندگی قرآنی نیاز ضروری جامعه امروز است، گفت: اگر می خواهیم زندگی عزتمند داشته باشیم باید سبک زندگی خود را بر مبنای قرآن و اهل بیت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در مراسم دوازدهمین جشنواره سراسری قرآن کریم و عترت که در مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین برگزار شد، به نقش این کتاب آسمانی در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: عزت جمهوری اسلامی ایران که مقتدرانه در برابر ابرقدرت های جهان ایستاده و مبارزه می کند، به برکت قرآن و ولایت است .

وی با اشاره به این که امروز گفتمان قرآنی و ولایت فقیه در حال نابود کردن دشمنان اسلام است، ابراز داشت: اولویت‌های جامعه باید براساس تفکر قرآنی تعیین شود و این تفکر به نسل جدید انتقال یابد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با تاکید بر این که ترویج سبک زندگی قرآنی نیاز ضروری جامعه امروز است، ادامه داد: اگر می خواهیم زندگی عزتمند داشته باشیم باید سبک زندگی خود را قرآنی و اهل بیتی قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو خاطرنشان کرد: انسان در عصر امروز تشنه معارف قرآنی است و در این دوره نیازهای جسمی خود را از طریق غریزه ذاتی برطرف نموده، اما برای رفع نیازهای روحی که کمی پیچیده است، باید به دنبال حقیقت برود.

وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی حقیقت قرآن در جامعه زنده شده و امروز حضور اساتید، حافظان و قاریان قرآنی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست، ابراز داشت: همه باید به قرآن پناه ببرند، چون براساس فرموده خداوند این کتاب الهی مایه تشخیص حق از باطل و هدایت عامه و خاصه است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha