پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پنام

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از ارسال ۴۲۰ اثر به جشنواره استانی علامه حلی لرستان خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه اولین جشنواره استانی علامه حلی (ره) در سالن همایش های جهاد کشاوری استان با حضور روحانیون، طلاب و پژوهشگران حوزه برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره با هدف تجلیل و قدردانی از آثار پژوهشی طلاب و مبلغان در دو بخش خواهران و برادران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، رئیس شورای حوزه استان و نماینده ولی فقیه در لرستان و حجت الاسلام اسماعیل نیا، دبیر جشنواره علامه حلی (ره)کشور، در خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه  421 اثر در دو حوزه خواهران و برادران به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی ارسال شده است، افزود: میزان آثار رسیده طلاب امسال نسبت به سال گذشته رشد 3 برابری را نشان می دهد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: از بین بیش از 420 اثر رسیده پس از ارزیابی های اجمالی و تفصیلی زیر نظر کارشناسان و پژوهشگران حوزه از 44 اثر در دو بخش خواهران و برادران در جشنواره استانی علامه حلی تقدیر خواهد شد .

حجت الاسلام پنام اضافه کرد: علاوه بر تجلیل از 32 مبلغ و طلبه خواهر و 12 مبلغ و طلبه برادر از مدیران سه مدرسه علمیه استان لرستان نیز که بیشترین آثار پژوهشی را به دبیرخانه ارسال کرده اند، نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان گفت: در حوزه خواهران از خانم ها اعظم آزادبخت مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر و خوشبخت مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد و در حوزه برادران از حجت الاسلام دوستی فر، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) خرم آباد تجلیل می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha