جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

حوزه/ رئیس دانشگاه قم از برگزاری چهارمین کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی در تاریخ چهاردهم اسفندماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز طی سخنانی در نشست خبری برگزاری این کنگره که در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد، در خصوص اهداف برگزاری کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی ابراز داشت: توجه ویژه به ظرفیت ها و شکوفایی استعدادها بر مبنای هویت انقلابی و اسلامی ، ارائه راهکارهای علمی به جامعه و به خصوص جوانان متعهد، ارتقای فرهنگ و اندیشه و بینش اعضای خانواده و جوانان و به خصوص تلاش به منظور تربیت نسل جوان خلاق و متعهد از جمله این اهداف است.

وی افزود: البته ما یک هدف بلند و جامعی را دنبال می کنیم و آن هم تربیت یک نسل مستعد و متعهد است که در عرصه فرهنگ و اندیشه دینی ، درخشان ظاهر شود.

عضو خبرگان رهبری همچنین گفت: البته مهم این است که پس از پایان کنگره ما قضیه را خاتمه یافته تلقی نکرده و بدانیم که برگزاری کنگره تازه اولین مرحله است و ما باید بتوانیم از دستاوردهای آن به خوبی در جهت اهداف کلان انقلاب و اسلام عزیز استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بی شک حضور دانشگاهیان در این گونه برنامه ها در کنار حوزه علمیه قم که ما افتخار حضور در کنار آن را داریم می تواند به تحقق اهداف یاد شده کمک بسیاری کند و ما در این باره از کلیه اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه می خواهیم که به ما در این مسیر کمک کنند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha