پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با مسئولان و مدیران مدارس  علمیه استان هرمزگان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، سفر مدیر و معاونان حوزه های علمیه کشور به استان ها را بسیار با برکت خواند و بر ضرورت هجرت روحانیون از قم به شهرستان ها، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندر عباس، آیت الله نعیم آبادی، امشب بعداز نماز مغرب و عشا، در مراسم استقبال از آیت الله اعرافی در حسینیه دفتر امام جمعه بندر عباس با اشاره به اینکه امروز مثل سابق کمبود روحانی نداریم، گفت، باید آسیب شناسی دقیق انجام شود که چرا یکی از عوامل مهم اینکه بعضی از مردم، پذیرش دین الهی را ندارند به دلیل نبود تعامل مناسب ما با آنهاست و باید تجدید نظر کلی در این مورد انجام شود.

نماینده ولی فقیه در بندرعباس با تأکید بر ضرورت هجرت روحانیون از قم به شهرستان ها، افزود: با وجود هزاران طلبه و روحانی در قم، هنوز بعضی از مردم شهرستان ها مسائل دینی خود را نمی دانند و لازم است، همه ما بیش از پیش تلاش کنیم تا مردم را با معارف و وظایف دینی آشنا کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، رمز موفقیت انبیا را مهربانی و گفتار و تعامل خوب با مردم دانست و اظهار کرد: به فرموده قرآن کریم، یکی از عوامل موفقیت پیامبر گرامی اسلام(ص)، «خلق عظیم» آن حضرت بود و اگر ما نیز مانند پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) رفتار کنیم، مردم بیش از پیش، جذب مکتب اهل‌بیت(ع) خواهند شد.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به سفر آیت الله اعرافی و معاونان حوزه های علمیه کشور به استان هرمزگان، گفت: اینکه مدیر حوزه و معاونان ایشان در استان ها حضور می یابند و از نزدیک مسائل حوزوی و دینی استان را بررسی می کنند، بسیار با برکت است و تقاضای من از مدیر حوزه های علمیه، این است که این گونه سفرها ادامه پیدا کند تا بیشتر بتوانیم از این برکات استفاده کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha