شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه هرمزگان

حوزه/ آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان هرمزگان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بندرعباس، آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان هرمزگان با حضور آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان حوزوی، در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام کمالی، مدیر سابق این مرکز تشکر و قدردانی و حجت الاسلام جهانگیری به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات استان هرمزگان معرفی شد.

آیت الله نعیم آبادی در این مراسم با اشاره به خدمات حجت الاسلام کمالی، تصریح کرد: خدمت به علما و روحانیون توفیقی بزرگ است و خوشبختانه حجت الاسلام و المسلمین کمالی نیز با درایت و استعدادی که داشت، از عهده این امر به خوبی برآمد.

وی همچنین با اشاره به معارفه حجت اسلام جهانگیری به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان هرمزگان، گفت: مدیر جدید این مرکز از روحانیون موفق و خوش فکر است که خدمات زیادی در بخش‌های مختلف فرهنگی و عمرانی به مردم ارائه کرده و امیدوارم در این مسئولیت خطیر نیز موفق باشد.

حجت الاسلام حسام افروز، معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه، نیز در این مراسم، با ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین ربانی، علت عدم حضور وی را سفر استانی یزد اعلام کرد و گزارش کوتاهی از خدمات مرکز ارائه داد.

معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه، با بیان این که ارائه خدمات فرهنگ، سلامت و درمان، مسکن و قرض‌الحسنه، 4 رویکرد اصلی مرکز خدمات است، گفت: رویکرد اصلی این مرکز، هدفمندی خدمات است و طلابی که جدیت بیشتری در کسب علوم دینی داشته باشند و یا فعالیت‌های مؤثری در گسترش فرهنگ اسلام در جامعه دارند، از حمایت بیشتری برخوردار می‌شوند.

 

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha