چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: دشمنان و به ویژه کشورهای حامی اسرائیل با ایجاد گروهک های تروریستی همانند داعش به دنبال به فراموش شدن مسئله فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری، شامگاه پنج شنبه، به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: وحدت به معنای شیعه شدن اهل سنت یا سنی شدن شیعیان نیست، بلکه شیعه و سنی با تمام اختلافات فقهی و کلامی خود، باید مهمترین عامل شکوفایی اسلام و مسلمین یعنی وحدت را در برابر دشمنان مشترک که نمی خواهند اثری از دین چه سنی و چه شیعه بماند، حفظ کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه تاکید کرد:  دشمنان که در راس آنها آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند، به عنوان استعمار جهانی فقط به منافع مادی خود می اندیشند و در راستای تفرقه افکنی بین اهل سنت و تشیع سالهای متمادی است که اقدامات فراوانی انجام داده اند.

وی عنوان کرد: دشمنان دین خدا دست به اقداماتی چون تقویت تفکر وهابیت و بهاییت در بین مسلمین زده و در عصر حاصر نیز نمونه بارز این دست اندازی ایجاد حکومت خود خوانده ای به اسم داعش بود که با دو هدف اصلی ایجاد شد.

حجت الاسلام اسفندیاری به اهداف دشمنان از ایجاد گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: غربی ها وقتی دیدند سرعت مسلمان شدن جوانان اروپایی و غربی بسیار بالاست با ایجاد این گروهک، اسلام و مسلمین را دین و انسانهایی عقب افتاده و وحشی معرفی کردند با این که طبق فرموده اسلام دین مبین اسلام چیزی جز محبت و انسانیت نیست، سپس با کشته شدن مسلمین چه شیعه و چه سنی و همچنین خرابی زیر ساخت های کشورهای مسلمان خواستند مسئله فلسطین که مهمترین مسئله امروز مسلمانان است به فراموشی سپرده شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه تصریح کرد: دشمنان با فروش سلاح های خود به مسلمین برای برادرکشی، به دنبال نجات دادن اقتصاد خود از نابودی هستند.

حجت الاسلام اسفندیاری تاکید کرد: مسلمین در این زمان حساس که رهبر معظم انقلاب از آن عنوان پیچ تاریخی یاد کردند باید با حفظ وحدت در برابر دشمنان مشترک و استکبار جهانی، مانع از به ثمر نشستن اهداف دشمنان که همان نابودی اسلام ناب محمدی است، شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha