سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حسین کریمی مقدم

حوزه/ مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: از طرح های اصلی واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان می توان به «تلاوت نور»، «شمیم معرفت»، «تربیت مروج بیان تفسیر»، «حفظ قرآن» و «ترجمه و مفاهیم» اشاره کرد.

حجت الاسلام حسین کریمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان در سالجاری برنامه های متنوع فراوانی داشته است.

مسئول  قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: از طرح های اصلی و در حال اجرای واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان که در حال انجام می باشند می توان به طرح «تلاوت نور»، «شمیم معرفت»، «تربیت مروج بیان تفسیر»، «حفظ قرآن» و «ترجمه و مفاهیم» اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه کردستان به صورت استانی اقدام به برگزار کردن چندین برنامه قرآنی نموده است.

حجت الاسلام کریمی مقدم افزود: از مهم ترین این برنامه ها می توان به برگزاری دوره های تجوید و روان خوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن و نیز مسابقات قرآنی در این استان اشاره کرد.

مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: برای برگزاری این برنامه ها در سطح کردستان با اداراتی همانند بسیج طلاب، اداره کل اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی، قرارگاه خاتم و دفتر نماینده ولی فقیه در استان هماهنگی و تعامل صورت گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha