چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انتصاب جدید مدیرکل جدید روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مدیر جامعه‌الزهرا(س) در حکمی، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب را به عنوان مدیرکل روابط‌ عمومی و بین الملل این مؤسسه علمی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی در حکمی حجت‌الاسلام‌ عباس رضوانی‌نسب را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل این مؤسسه علمی منصوب کرد.

در حکم مدیرکل جدید روابط عمومی جامعه‌الزهرا(س) آمده است: با توجه به توانمندی و تجربیات و مراتب تعهد و تدیّن، جنابعالی را به سمت «مدیرکل دفتر روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خدای مهربان و توسل به ذیل عنایت حضرات معصومین،‌ به‌ویژه حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها در انجام وظایف و پیشبرد اهداف و ایجاد تحول در این بخش  موفق باشید.

در دنیای امروز که به‌حق دنیای ارتباطات و تبادل اطلاعات نامیده می شود، روابط عمومی در معرفی شایسته ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه و ایجاد ارتباط و زمینه‌سازی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین نهادهای همسو و همکاری و تعاون با مجموعه‌های علمی و فرهنگی و شخصیت‌ها و فرهیختگان داخلی و خارجی، نقش ارجمند و اهمیتی به‌سزا و انکارناپذیر دارد.

امید است با استفاده شایسته از تجربیات همکاران و سایر نهادها و بهره‌بردن از همه ابزارهای نوین عرصه اطلاع‌رسانی، تحولی در معرفی ظرفیت‌های فراوان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در بخش‌های مختلف و متنوع صورت پذیرد و زمینه حضور این مجموعه فاخر در همه میدان‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر به صورت تأثیرگذار و نقش‌آفرین فراهم شود.

جنابعالی را به رعایت شئون خاصه جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و تعامل اخلاق‌مدارانه و شیوه‌مند با همه همکاران و همه واحدها و همه مجموعه‌ها توصیه کرده و همه واحدها و مجموعه را به همکاری صمیمانه با این بخش مهم توصیه می نمایم.

از خدای متعال، توفیقات روز افزون شما را در مسیر اهداف اسلام عزیز، انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف ترسیم شده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خواستارم.

همچنین مدیر جامعه‌الزهرا(س) در پیامی جداگانه، از زحمات حجت‌الاسلام محمد کیانی در سمت سرپرستی دفتر روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha